Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 798 van 1797 EersteEerste ... 2986987487887967977987998008088488981298 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.971 t/m 7.980 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Ik had daar vanmiddag ook al mijn twijfels over...Het lijkt met sterkt dat fender trouwens allemaal losse parts verzend (hals, body en zo). Als je ziet hoe die decal er op zit. dat ziet er ook niet uit. Maar ja. Het is sowieso geen echte fender custom shop ook al zijn het fender parts.
    Waarschijnlijk alles op ebay bij elkaar gescharrelt , op de hals zie ik ook geen CS logo.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Top carve is waardeloos.
    De verf is waardeloos. Het lijkt van die glitterverf die je bij de blokker koopt. Knoppen kloppen niet
    Voor wat betreft de knoppen: was het niet zo dat als je een denkbeeldige lijn doortrekt vanaf de binnenzijde van het staartstuk, dat de denkbeeldige lijn dan precies (voorlangs) tussen de volumeknop hals en (achterlangs) de volumeknop brug heen moet lopen bij een echte Les Paul? Op de Les Paul die aangeboden wordt botst de denkbeeldige lijn "tegen" de volumeknop hals aan. Dus de knoppen zitten te ver naar voren geplaatst. Dit is goed te zien bij de foto van bovenaf op de body.

Voorbeeld van een echte, waarbij je een denkbeeldige lijn langs binnenzijde staartstuk tussen de knoppen door kan "zien":

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/446024749

een gibson les paul standard met een customshop case erbij
    daarbij klopt de trusrod cover ook niet helemaal volgens mij, daar staat bij een gibson les paul standard toch alleen maar standard op en niet les paul standard.
    Zelfbouw Stratocaster, Gibson Les Paul Studio, Gibson SG Standard, Epiphone Les Paul Custom, Epiphone SG, Fender Stratocaster, Sjit Telecaster, Garrison AGD-400, Garrison GD-30

Marshall JVM 205H, Harley Benton G212 Vintage

Standaard

Qua koffer is het een beetje spijkers op laag water zoeken; bij mijn nieuwe Artist kreeg ik in '82 een Washburn koffer mee, dus dat zegt niet zoveel denk ik.

Maar ik las die opmerking laatst over de plaatsing van de volume pots en de denkbeeldige lijn vanaf binnenkant staartstuk die daar dan tussendoor moest lopen, dat lijkt hier dan niet helemaal uit te komen. Voor de rest: best wel een mooi ding.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

klopt is een chinese fake, knoppen kloppen niet, headstock shape is net niet correct en de epi stickers op de pickups helpen ook niet echt
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    klopt is een chinese fake, knoppen kloppen niet, headstock shape is net niet correct en de epi stickers op de pickups helpen ook niet echt
    Er klopt nog veel meer niet, maar de knoppen zijn wel een goede weggever. Net als het te dicht bij de topkam geplaatste TRC.

Standaard

Er is van alles mis met dat ding:
    Vorm van de kop
    Trusrod cover,
    Tuners,
    Topkam,
    vorm van de frets en de afwerking met de binding,
    kleur van de binding,
    brug en staartstuk
    slagplaat
    plaatsing van de potmeters

en de koffer is ook nep.

Het is een schande!!

Standaard

En de prijs klopt niet. Voor dat geld kan je er 6 stuks uit China laten komen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmartyMarti Bekijk bericht
    Het is een schande!!
    JA! OPHANGEN DIE MAN!!

Nou ja, ff zonder gekheid. Een faker verkopen als the real thing is natuurlijk niet zo fris, da's duidelijk; maar als gitaar op zich bekeken lijkt het allemaal best leuk. Als-ie verder van goed materiaal is opgebouwd, goed klinkt en bespeelbaar is, dan mag-ie best wel opbrengen wat men normaliter al voor een goeie kopie betaalt. Maar het blijft een kopie. Sambal bij? Ja lekker.

"En de prijs klopt niet. Voor dat geld kan je er 6 stuks uit China laten komen."

Ehm, zou dat langs de douane komen denk je? Gibsuns uit China?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Als-ie verder van goed materiaal is opgebouwd, goed klinkt en bespeelbaar is, dan mag-ie best wel opbrengen wat men normaliter al voor een goeie kopie betaalt.
    Tunes?

Anyway: het is oplichting, en niet zo'n beetje ook niet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten