Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 24 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    jullie kunnen echt niet lezen, lijkt het wel.
    Nee, dat geldt eerder voor jou. Lees mijn post nog eens goed, volgens mij laat ik je gewoon netjes in je waarde of zie ik dat verkeerd.

Maar goed, je punt is wel duidelijk hoor, rustig maar. Gewoon van je gitaartjes genieten, dat is een veel beter plan.
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijzerbroot1 Bekijk bericht
    Nee, dat geldt eerder voor jou. Lees mijn post nog eens goed, volgens mij laat ik je gewoon netjes in je waarde of zie ik dat verkeerd.

Maar goed, je punt is wel duidelijk hoor, rustig maar. Gewoon van je gitaartjes genieten, dat is een veel beter plan.
    ik heb het niet alleen over jou...

Tankman
    Guest

Standaard

Het is toch niet zo raar dat mensen benieuwd zijn naar je spel, Orph? Het is helemaal niet om je af te branden. Ik zou je ook best willen horen spelen, niet omdat ik mijn twijfels heb in je tone en je zoektocht hiernaar, maar gewoon omdat ik het leuk vind om anderen te horen spelen. Maar je moet vooral blijven doen wat je nu doet, omdat dat gewoon je ding is.

Dus nogmaals, ik zou je ook best willen horen, gewoon omdat ik graag mensen hoor spelen en dat geld eigenlijk wel voor iedereen op het forum. Voor mij hoef je je zoektocht naar tone niet te bewijzen of verantwoorden met je spel ofzo. Gewoon lekker je ding doen!

Standaard

Misschien moet Orph zijn collectie eens meenemen naar een studio waar het wel goed opgenomen kan worden. En als hij dan zelf niet graag speelt kan iemand anders spelen, zodat we allemaal kunnen genieten van zijn fantastische gitaren.

Hoe dan ook, ik ben weer benieuwd naar de plaatjes. En stiekem ook naar het geluid

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    grappig dat je schrijft dat je denkt dat warmoth een stel plaintops heeft liggen. warmoth heeft eigenlijk geen plaintops liggen ze hebben flame en quilt, of iets met heel lichte flame, of dikke flame met een knoest erin. en die laatste categorieen vind je onder de dekkende kleuren. maar ze doen zelden een dekkende kleur over flamed maple, omdat die te 'mooi' zijn.
    Vind ik jammer overigens: ik vind een plain maple top met een doorzichtige satin finish (soort van stain dus) erg mooi om te zien. Hele subtiele houtnerf, zoals bijvoorbeeld Gibson ES-335's hebben.

Senior Member

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Misschien moet Orph zijn collectie eens meenemen naar een studio waar het wel goed opgenomen kan worden. En als hij dan zelf niet graag speelt kan iemand anders spelen, zodat we allemaal kunnen genieten van zijn fantastische gitaren.

Hoe dan ook, ik ben weer benieuwd naar de plaatjes. En stiekem ook naar het geluid
    Deed Han S niet iets met studio's enzo?
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member

Standaard

Ik vind het jammer dat je gelijk je hakken in het zand zet over het opnemen, al kan ik de irritatie wel begrijpen als er steeds naar gevraagd wordt.

Hoop dat er snel een meeting is zodat we je gitaren kunnen horen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

Standaard

Ik ben tot op zekere hoogte geinteresseerd in "gear", dus kom ik hier om te dingen te lezen. Ik denk dat Orpheo ook geinteresseerd is in gear en daarom hier komt. Wat maakt het dan uit hoe hij speelt. Ik persoonlijk kan voor geen ene meter spelen, who cares.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp Bekijk bericht
    Ik ben tot op zekere hoogte geinteresseerd in "gear", dus kom ik hier om te dingen te lezen. Ik denk dat Orpheo ook geinteresseerd is in gear en daarom hier komt. Wat maakt het dan uit hoe hij speelt. Ik persoonlijk kan voor geen ene meter spelen, who cares.
    Het gaat de meeste mensen niet om hoe Orpheo speelt, maar om hoe de gitaren klinken. Juist omdat hij zo bezig is met de zoektocht naar een bepaalde tone willen mensen ook horen hoe dit dan klinkt. Of hij nou kan spelen of niet, het gaat om het geluid van de gitaar.

Ik snap Orph's reactie ook wel. Dit is net zoiets als praten over hoe een geweldige auto je ontworpen hebt en dan geen foto's laten zien, omdat je camera net die details die het speciaal maken niet goed kan weergeven. Maar laat iemand anders die dat wel kan het dan doen.
    Laatst gewijzigd door Martijn-w; 29 april 2011 om 12:00

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Het gaat de meeste mensen niet om hoe Orpheo speelt, maar om hoe de gitaren klinken. Juist omdat hij zo bezig is met de zoektocht naar een bepaalde tone willen mensen ook horen hoe dit dan klinkt. Of hij nou kan spelen of niet, het gaat om het geluid van de gitaar.
    Het geluid van deze post klinkt toch wel anders:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik heb je even horen spelen Orph....Je zou ook gewoon eens kunnen gaan oefenen......

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten