Such is life and it's getting sucher everyday.
*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!
Het is toch niet zo raar dat mensen benieuwd zijn naar je spel, Orph? Het is helemaal niet om je af te branden. Ik zou je ook best willen horen spelen, niet omdat ik mijn twijfels heb in je tone en je zoektocht hiernaar, maar gewoon omdat ik het leuk vind om anderen te horen spelen. Maar je moet vooral blijven doen wat je nu doet, omdat dat gewoon je ding is.
Dus nogmaals, ik zou je ook best willen horen, gewoon omdat ik graag mensen hoor spelen en dat geld eigenlijk wel voor iedereen op het forum. Voor mij hoef je je zoektocht naar tone niet te bewijzen of verantwoorden met je spel ofzo. Gewoon lekker je ding doen!
Misschien moet Orph zijn collectie eens meenemen naar een studio waar het wel goed opgenomen kan worden. En als hij dan zelf niet graag speelt kan iemand anders spelen, zodat we allemaal kunnen genieten van zijn fantastische gitaren.
Hoe dan ook, ik ben weer benieuwd naar de plaatjes. En stiekem ook naar het geluid![]()
Ik ben tot op zekere hoogte geinteresseerd in "gear", dus kom ik hier om te dingen te lezen. Ik denk dat Orpheo ook geinteresseerd is in gear en daarom hier komt. Wat maakt het dan uit hoe hij speelt. Ik persoonlijk kan voor geen ene meter spelen, who cares.
Het gaat de meeste mensen niet om hoe Orpheo speelt, maar om hoe de gitaren klinken. Juist omdat hij zo bezig is met de zoektocht naar een bepaalde tone willen mensen ook horen hoe dit dan klinkt. Of hij nou kan spelen of niet, het gaat om het geluid van de gitaar.
Ik snap Orph's reactie ook wel. Dit is net zoiets als praten over hoe een geweldige auto je ontworpen hebt en dan geen foto's laten zien, omdat je camera net die details die het speciaal maken niet goed kan weergeven. Maar laat iemand anders die dat wel kan het dan doen.
Laatst gewijzigd door Martijn-w; 29 april 2011 om 12:00
Favorieten/bladwijzers