Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Senior Member

Standaard

Bitchfight
    Gibson, what else...?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

pff, nee. veel te vermoeiend. als DaanB selectief wilt commentariseren, moet hij dat vooral doen. hij vergelijkt eind april, 16 graden boven nul, miezerregen, met begin januari, -3, raining cats and dogs. Mij best.

Senior Member

Standaard

Mooi he, muzikanten zijn zogenaamd zo creatief, ruimdenkend en tegen de regels: rock n roll! Maar zodra er één een centimeter afwijkt van de norm is het: heeeej! Waarom doet gij dat? Waar heb dat voor nodig? Ken je nie gewoon een Gibson met een Marshall kopen zoals iedereen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Mooi he, muzikanten zijn zogenaamd zo creatief, ruimdenkend en tegen de regels: rock n roll! Maar zodra er één een centimeter afwijkt van de norm is het: heeeej! Waarom doet gij dat? Waar heb dat voor nodig? Ken je nie gewoon een Gibson met een Marshall kopen zoals iedereen?
    Dat zullen de verschillen tussen muzikanten zijn he.
    Ik waardeer Orpheo voor het nastreven van zijn idealen in gitaren en dat hij afwijkt van de norm is bewonderswaardig, een beetje het je m'en foutisme dat hem siert.

Ik ben dan weer totaal tegenovergesteld en haal uit elke standaardgitaar het maximale door te knoeien met alle knoppen die ik kan vinden. Beetje lui van mijn kant, maar ach, dat is ook je m'en foutisme

Zie je, andere achtergrond, maar eenzelfde kern, muzikant zijn
    It might get loud!

Senior Member

Standaard

Ik ben echt niet van mening dat Orpheo een Gibson met Marshall moet spelen (doe ik zelf ook niet). Echt gave en originele gitaren, moet ik zeggen. Maar kan me niet voorstellen dat die omstandigheden zodanig invloed hebben op je spel, dat het echt niet meer klinkt.

Heb je misschien een filmpje met 'goede omstandigheden'?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Ik ben echt niet van mening dat Orpheo een Gibson met Marshall moet spelen (doe ik zelf ook niet). Echt gave en originele gitaren, moet ik zeggen. Maar kan me niet voorstellen dat die omstandigheden zodanig invloed hebben op je spel, dat het echt niet meer klinkt.

Wat is je doel nu eigenlijk? Je bent wat aan het doorzeiken over zijn gitaarspel op basis van 1 ervaring. Het is totaal niet OT en het lijkt een beetje alsof je vooral wil laten doorschemeren dat jij daar geen last van hebt. Maar ja jij bent dan ook de nieuwe Steve Vai en Joe Satriani in 1.
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht

donder toch op met je filmpje man. ik ga je niet plezieren om je eigen nieuwsgierigheid te bevredigen

ik ga je wel doorverwijzen naar een opticien. je moet leren lézen. Ik zeg dat ik die keer een gitaar probeerde. ik wilde weten hoe ie klonk. ik heb, en had, geen zin of behoefte om m'n ''kunsten'' te show-casen. ik neem ook niet aan dat toen jij binnenkwam in die auditie, je gelijk, binnen 5 minuten, moest spelen? je kon even je vingers opwarmen, even je hoofd op 'spelen' zetten, en niet 'ik moet asap weg want ik moet de trein halen anders kom ik niet thuis'.

als je je dat niet kunt indenken, is het wellicht tijd om je leren in te leven in iemand anders...?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JTB Bekijk bericht
    Wat is je doel nu eigenlijk? Je bent wat aan het doorzeiken over zijn gitaarspel op basis van 1 ervaring. Het is totaal niet OT en het lijkt een beetje alsof je vooral wil laten doorschemeren dat jij daar geen last van hebt. Maar ja jij bent dan ook de nieuwe Steve Vai en Joe Satriani in 1.
    dank je

Senior Member

Standaard

Ik zeik niet over zijn spel hoor.. Waar zeg ik dat hij slecht is/niet kan spelen? Het enige wat ik zei, is dat het voor mij niet gelde gister. Mag me toch wel afvragen, hoe iemand met zo'n collectie speelt?

Edit: dat sommige zich gelijk aangevallen voelen, zeg ook wel iets..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    donder toch op met je filmpje man. ik ga je niet plezieren om je eigen nieuwsgierigheid te bevredigen

ik ga je wel doorverwijzen naar een opticien. je moet leren lézen. Ik zeg dat ik die keer een gitaar probeerde. ik wilde weten hoe ie klonk. ik heb, en had, geen zin of behoefte om m'n ''kunsten'' te show-casen. ik neem ook niet aan dat toen jij binnenkwam in die auditie, je gelijk, binnen 5 minuten, moest spelen? je kon even je vingers opwarmen, even je hoofd op 'spelen' zetten, en niet 'ik moet asap weg want ik moet de trein halen anders kom ik niet thuis'.

als je je dat niet kunt indenken, is het wellicht tijd om je leren in te leven in iemand anders...?
    Als ik een gitaar test in de winkel haal ik ook niet meteen alles uit de kast hoor, gewoon de standaard dingen waarvan ik weet hoe ze moeten klinken. Zeker als het maar snel snel is en je niet veel tijd hebt haalt het geen fuck uit om als een gek alle technische tricks boven te halen. Als de basis goed is dan kan je er pas mee uit te voeten, toch? Daar is deze discussie toch niet voor nodig

In ieder geval Orph, veel succes met dit nieuwe plan! Jammer genoeg heb ik het niet met flamed toppen maar dat neemt niet weg dat het prachtexemplaren zijn!
    It might get loud!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten