Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 27 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 269
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onrust nv Bekijk bericht
    Hmmm dat wet/dry verhaal kan de flashback voor mij de das nog omdoen. Op hoeveel % wet schat je dat hij kan?
    Zit er dan niet net als bij de Hall of Fame in de binnenkant een switch die je op full wet kunt zetten?

Senior Member

Standaard

Hmmm dat wet/dry verhaal kan de flashback voor mij de das nog omdoen. Op hoeveel % wet schat je dat hij kan?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker Bekijk bericht
    Wat me opviel is dat je bij de reversedelay niet je mix op 100% wet kan zetten.
    Hoe bedoel je dit?
    Als je in de reverse delay stand namelijk de feedback helemaal naar rechts draait krijg je namelijk alleen maar je delay te horen, je wet dus. Dit zou 100% wet moeten zijn.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

als ik hem helemaal rechts draai dan is het ongeveer 75% wet.
    Maar zoals gezegd, ik heb nog geen tijd gehad om het pedaal een volwaardige test te geven thuis.
    Excuses als ik mogelijke kopers op de kast gejaagd heb

Standaard

Reverse delay? Ik dacht die 100% wet was als je de delaytijd minimaal zet en de mix op 100%.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Reverse delay? Ik dacht die 100% wet was als je de delaytijd minimaal zet en de mix op 100%.
    Dat is dus met de feedback minimaal, dan hoor je alleen het delay signaal en kan je met de mix knop het volume van het delay signaal aanpassen.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Er zit op de Hall of Fame geen reverse reverb, zoals die wel zit op de Hardwire RV7. Denken jullie dat het mogelijk is dat er op den duur een toneprint met reverse reverb op de HoF zal komen? Of is volledig nieuwe technologie op een toneprint niet mogelijk?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Er zit op de Hall of Fame geen reverse reverb, zoals die wel zit op de Hardwire RV7.
    Hoe is die RV7?
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Senior Member

Standaard

Hoe is die RV7?
    Ik heb hem niet xD ik ben alleen van plan 1 vd 2 te kopen.

Maar, iemand die weet of het in mn vorige post mogelijk zou kunnen zijn?

Tankman
    Guest

Standaard

Zo! Eindelijk het setje compleet, ik heb ze nu allemaal getest! Zaterdag had ik weer even een ochtendje vrij weinig te doen dus had ik de Dark Matter distortion en de Mojo Mojo overdrive even aangesloten.

De Dark Matter is veel milder dan ik had verwacht. Hij klinkt inderdaad wel als een lekker buizenversterker met een scherpe crunch. Het is een lekkere en veelzijdige distortion vooral geschikt voor Hard Rock vond ik zelf.

De Mojo Mojo ging dan weer iets verder dan ik had verwacht. Je kan er nog vrij redelijk ritme partijen mee spelen. Voor solo's klonk hij ook echt te gek.

Waar deze pedalen echt uitblonken was als je ze allebei aanzette. Ik vond zelf de OD na de Distortion het lekkerst klinken. Wat een sustain krijg je dan in een verschrikkelijk lekker solo geluid.

Mijn plan is om de Mojo Mojo een keer naar de oefenruimte mee te nemen en in combinatie met mijn Blackstar HT-Dist kijken of ik ook zo'n solo sound kan maken. Ik ga hem ook even met mijn 6505 die nu helaas nog thuis staat proberen. Echt een te gek pedaal!

Conclusie:
    Mijn favorieten uit de hele serie zijn toch wel de Mojo Mojo, de Vortex en de Corona. De Shaker is leuk, maar ik zou niet weten waar ik het voor nodig zou hebben. De Dark Matter vind ik goed, maar voor mij te mild. De Flashback vind ik niet vernieuwend tov mijn Nova Repeater, behalve de Looper dan, maar die gebruik ik toch niet. De Hall of Fame Reverb is ook erg gaaf, maar ik wordt nou eenmaal niet zo enthousiast om reverb.

Moderator

Music

Blijven interessante pedalen, die twee drives van ze. Thanks!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten