Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 776 van 1797 EersteEerste ... 27667672676677477577677777878682687612761776 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.751 t/m 7.760 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/437698635

Gelul van het zuiverste water.

De Indie is een prima gitaar hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik kan een behoorlijk goed oordeel geven, omdat ik zowel verscheidene Indie kopien heb gehad en nu 2 echte RIC's bezit en er verscheidene heb bespeeld van anderen.

De RIC's zijn beduidend beter en de Indie klinkt toch wel degelijk heel anders.
    Daarnaast is er met de betrouwbaarheid van Rickenbacker niets mis.
    Die kwam ik ook al tegen ja, en voor zover ik er verstand van heb sluit ik me volledig bij je aan.

Overigens is 150 eu absoluut niet veel deze gitaar.
    Ik had een hem voor bijna het dubbele, maar misschien ben ik gewoon afgezet.
    Maarja, dat hoort weer thuis in een ander topic

Senior Member

Standaard Gibson Les Paul Standard

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...d-54315551.htm

Kan iemand mij vertellen van waar de Aluminium case komt? Ik heb deze namelijk nog nooit standaard bijgeleverd gezien. Verder vind ik het bizar weinig uitleg, voor zo'n gitaar...

Iemand meer info?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
    http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...d-54315551.htm

Kan iemand mij vertellen van waar de Aluminium case komt? Ik heb deze namelijk nog nooit standaard bijgeleverd gezien. Verder vind ik het bizar weinig uitleg, voor zo'n gitaar...

Iemand meer info?
    De gitaar betreft een Gibson, maar de case is zover ik kan oordelen, niet origineel en mij is ook nooit ter oge en oren gekomen, dat Gibson dergelijke koffers heeft geleverd

Senior Member

Standaard

Vaag, bij de zoektermen staat "Fender, Ibanez", nou ja...

Ik heb ook een Standard uit 2004, maar bij mij heeft de trusrod-cover geen opdruk, dus ik betwijfel of het om bouwjaar 2004 gaat, waarschijnlijk is ie ouder.

Verder lijkt het mij (op de koffer na?) origineel, maar ik ben geen kenner.

Senior Member

Standaard

De gitaar betreft een Gibson, maar de case is zover ik kan oordelen, niet origineel en mij is ook nooit ter oge en oren gekomen, dat Gibson dergelijke koffers heeft geleverd
    Ok, super! Bedankt voor het duidelijke antwoord. ;-)

Standaard

De Indie is een prima gitaar hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik kan een behoorlijk goed oordeel geven, omdat ik zowel verscheidene Indie kopien heb gehad en nu 2 echte RIC's bezit en er verscheidene heb bespeeld van anderen.

De RIC's zijn beduidend beter en de Indie klinkt toch wel degelijk heel anders.
    Daarnaast is er met de betrouwbaarheid van Rickenbacker niets mis.
    Zie, vroeg of laat moest het gebeuren.
    Vanaf nu kan en mag men dus ongeveer elke advertentie van jouw hier ook plaatsen, dit is gewoon een verkoop praatje (zoals ieder ander ook vaak doet).

Bedankt ik heb er veel zin in.

Senior Member

Standaard

De RIC's zijn beduidend beter en de Indie klinkt toch wel degelijk heel anders.Daarnaast is er met de betrouwbaarheid van Rickenbacker niets mis.
    Waarin beduidend "beter" ? Iig duurder. Maar is dat altijd beter, voor ons als consument ? De man hoeft de hoofdprijs niet, toch. Anders klinken hoeft niet slechter te zijn. Klank is m.i. smaakgebonden. En wat is er mis met de betrouwbaarheid van Indie ? Leg eens uit Geert.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Waarin beduidend "beter" ? Iig duurder. Maar is dat altijd beter, voor ons als consument ? De man hoeft de hoofdprijs niet, toch. Anders klinken hoeft niet slechter te zijn. Klank is m.i. smaakgebonden. En wat is er mis met de betrouwbaarheid van Indie ? Leg eens uit Geert.
    Hij heeft het er niet over dat de betrouwbaarheid van Indie de wensen over laat maar dat er niks mis is met de betrouwbaarheid van Rickenbacker, dat is heel wat anders.

Je hebt gelijk, het geluid is en blijft een kwestie van smaak.
    Maar voor zeker 1000 euro meer mag je toch zeker wel een verschil in (bouw)kwaliteit waarnemen, toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Zie, vroeg of laat moest het gebeuren.
    Vanaf nu kan en mag men dus ongeveer elke advertentie van jouw hier ook plaatsen, dit is gewoon een verkoop praatje (zoals ieder ander ook vaak doet).

Bedankt ik heb er veel zin in.
    Ik niet, ben jouw gezeur al lang geleden zat geworden.
    Maar be my guest.

Rapporteerknopje is in de buurt.

En als jij mij willens en wetens wilt beschadigen en zwartmaken, mag je het proberen, kijken hoelang de mods dat tollereren.

Iets posten uit twijfel is iets anders als op de man spelen
    Laatst gewijzigd door geert1976; 4 april 2011 om 12:48

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Ik heb meerdere Indie's en Johnsens gehad (beiden Unsung Korea), zoals ik al eerder aangaf zijn het prima gitaren, maar qua sound klinken ze toch echt anders als een Rick.

En de quote dat ze betrouwbaarder zijn als een RIC, begrijp ik al helemaal niet.

Een verkooppraatje houden is prima, maar om van betrouwbaarheid een stokpaardje te maken is mijns inziens nonsens.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten