Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 67 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 667

Standaard

Mijn zelfgemaakt pedalboard is bijna af!
    Maar er zijn nog een paar problemen.

Velcro (klitteband) : Waar kan je van die grote vellen kopen. Zodat heel mijn plank bekleed is. & dat ik altijd alles makkelijk kan verplaatsen. In mijn gitaarwinkel hadden ze het niet. Brico ook niet..

Voeding. (Ik gebruik nu een 'one spot' met een'daisy chain')

Tuner : Bestaan er 'korte' kabeltjes voor de voedingkabel te verlengen? Want zoals je ziet. Is die voor naar mijn tuner te gaan wat te kort.

Big Muff : Hiervoor moet ik nog een tussenstukje hebben. ( C35 ?) http://www.rockpalace.com/product/Vi...-C35-Converter
    Dit hebben ze normaal wel in de gitaawinkel zeker?

Alvast bedankt Tom

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke90 Bekijk bericht
    Velcro (klitteband) : Waar kan je van die grote vellen kopen. Zodat heel mijn plank bekleed is. & dat ik altijd alles makkelijk kan verplaatsen. In mijn gitaarwinkel hadden ze het niet. Brico ook niet..
    Ik heb net weer een aantal vellen van 50x10cm bij Conrad gekocht: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=540277

€2,21 per strook, maar onder de €25,- moet je wel verzendkosten betalen. Gitaarkabeltje erbij doen?

Standaard

Kan je op een 9Volt pedaal ook 12v aansluiten? Alsin, daar gaat ie niet stuk van?

of ligt dat maar net aan het pedaal?

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Kan je op een 9Volt pedaal ook 12v aansluiten? Alsin, daar gaat ie niet stuk van?

T Rex mudhoney bijvoorbeeld, daar staat 9V op. Vraag me af of 12 ook "mag"?
    Soms wel, soms niet. Navragen bij de fabrikant geeft vaak uitsluitsel maar de meeste zullen zeggen dat je ze alleen op 9v mag gebruiken ivm garantie.

Standaard

Je kan ook een deurmat gebruiken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Je kan ook een deurmat gebruiken
    Gebruik dan een stuk vloerbedekking. Deurmatten zijn over hel algemeen erg zwaar.

Standaard

Daar had ik ook al aan gedacht. ma je hebt toch nog 1 één kant van de velcro nodig om op de achterkant van de padaal te plakken. niet?

Standaard

Daar had ik ook al aan gedacht. ma je hebt toch nog 1 één kant van de velcro nodig om op de achterkant van de padaal te plakken. niet?
    Ja, maar daar heb je geen grote stukken voor nodig, scheelt toch weer in de kosten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Ik vind de goedkope rondjes van de Gamma erg goed werken en als dat niet stevig genoeg is: Tesa!

Senior Member

Standaard

De vloerbedekking/deurmat optie in plaats van klittenband (lusjes) ben ik wel vaker tegengekomen. Werkt dat nou echt goed? Blijven de pedalen goed vast, ook als je de koffer op zijn kant houdt, bijvoorbeeld?
    Turn it up • Bring the noise

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten