Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 34 van 67 EersteEerste ... 24323334353644 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 667
    Senior Member

Standaard

Thomann heeft goede patchcables, en zijn spotgoedkoop.
    Ik heb echter bij de laatste bestelling, die ik bij Thomann deed, andere patchkabeltjes gekregen, en die zijn minder fijn vind ik, de plug is te groot, waardoor je meer ruimte nodig hebt.

Lava Cable en George L wordt ook veel gebruikt.
    Klotz heeft ook wel goeie kabels.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arts Bekijk bericht
    Ok good to know.

Dan ga ik toch maar voor de softcase
    Nog tips voor patchcables ??
    George L / Lava is makkelijk maar niet heel erg stevig, zelf kabels maken met Neutrik connectors is niet makkelijk maar wel heel stevig. George L is over het algemeen wel stevig genoeg voor op pedalboards omdat alles toch vast ligt. Ik heb het zelf ook (8 pedalen, 7 kabels) en ik heb er nooit problemen mee gehad.

Je kunt dan ook nog wat goedkopere kabels zelf maken, maar als je nu toch een mooi board hebt zou ik daar niet op bezuinigen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    George L / Lava is makkelijk maar niet heel erg stevig, zelf kabels maken met Neutrik connectors is niet makkelijk maar wel heel stevig. George L is over het algemeen wel stevig genoeg voor op pedalboards omdat alles toch vast ligt. Ik heb het zelf ook (8 pedalen, 7 kabels) en ik heb er nooit problemen mee gehad.

Je kunt dan ook nog wat goedkopere kabels zelf maken, maar als je nu toch een mooi board hebt zou ik daar niet op bezuinigen.
    Waar kan je die George L kabeltjes kopen? En hoeveel meter kabel krijg je erbij en plugjes krijg je erbij?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arts Bekijk bericht
    Waar kan je die George L kabeltjes kopen? En hoeveel meter kabel krijg je erbij en plugjes krijg je erbij?
    Je krijgt er niets bij, alles koop je los. Pluggen zijn ongeveer 5 euro per stuk en kabel ongeveer 4 euro per meter.

Standaard

Hey jongens, hoop dat jullie me kunnen helpen:

Ik heb overal gezocht maar kan nergens grote stukken klitteband, en dan de lusjes variant, vinden. Mijn pedalboard word ongeveer 40x120 dus van die dunne strips zijn onhandig en rommelig. Het liefst wil ik gewoon het hele ding bekleed hebben, maar geen enkele (web)winkel die ik heb kunnen vinden verkoopt deze stof per bijvoorbeeld vierkante meters.

Iemand enig idee? Alvast hartstikke bedankt!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChazyChaz Bekijk bericht
    Hey jongens, hoop dat jullie me kunnen helpen:

Ik heb overal gezocht maar kan nergens grote stukken klitteband, en dan de lusjes variant, vinden. Mijn pedalboard word ongeveer 40x120 dus van die dunne strips zijn onhandig en rommelig. Het liefst wil ik gewoon het hele ding bekleed hebben, maar geen enkele (web)winkel die ik heb kunnen vinden verkoopt deze stof per bijvoorbeeld vierkante meters.

Iemand enig idee? Alvast hartstikke bedankt!
    Banzaieffects

http://www.banzaimusic.com/Velcro-Sheet-200x50cm.html

Standaard

Of gebruik een deurmat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Oh ja verrek, dat is inderdaad een prima maatje voor mij!
    Moet zeggen dat ik het wel erg duur vind, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet minder word bij een andere zaak.. Of wel?

Senior Member

Standaard

Moet zeggen dat ik het wel erg duur vind, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet minder word bij een andere zaak.. Of wel?
    Die van banzai is niet zelfklevend. Bij Conrad hebben ze zelfklevende "strips" van 50x10cm voor een knaak iod.

Senior Member

Standaard

Het is duur, maar per m2 valt het wel mee. Ik heb toen ook rondgekeken en vond niets beters.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die van banzai is niet zelfklevend. Bij Conrad hebben ze zelfklevende "strips" van 50x10cm voor een knaak iod.
    Zelfklevend is handig voor pedalen, maar op een plank zou ik het echt goed vastlijmen. Hoeft er toch niet meer vanaf.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten