Potdorie wat zijn we nors! ( behalve geert, die is echt positivo)
Ik wilde met dit topic vooral mijn eigen en andermans frustraties tav het tobmerk openbaren. Dat lukt, zondermeer. Maar om nou te vervallen in een interlexuele discussie, met kostenplaatjes, namebranding en marketingbeleid... dat is ni gezellig op de zaterdagochtend?
ik ben totaal niet gevoelig voor argumenten als energierekening en loonkosten, dan kun je nog steeds gitaren maken die niet meteen breken als ze vallen, of die een METALEN plugplaatje hebben a EUR 3,95 ( weliswaar van de concurrent, maar ga het dan gewoon daar kopen..).
Want waar gaat het om? Wij willen goeie gitaren!
Wel interessant: Orpheo hakt er lekker op in. dat was te verwachten van onze ambassadeur van hoe heet dat merk ook alweer? Ik ga niet in op zijn argumenten - want hij heeft hartstikke gelijk. Ik herinner me dat we vroeger ook al zulke topics hadden ( het gibson/fender bitch topic etc). Toen stond Orph nog aan de andere kant en verdedigde hij het G merk met hand en tand.
Ik veroordeel dat niet, mensen ontwikkelen, groeien en veranderen. Ik heb nu ook andere ideeën over gitaren en gitaar spelen dan 25 jaar geleden - goddank. er werd me hier al gevraagd waarom ik een g kocht, als ik het kutgitaren vind.. Nou doet het er eff niet toe dat ik deze junior heb gekregen, ik heb in het verleden zeker drie keer een LP gekocht. Toen vond ik het kennelijk een goede beslissing. Dat kan veranderen, een mens kan al op andere gedachten gebracht worden door iets lulligs als een plugplaatje..

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers