En waar maak jij uit op dat die licensed zou zijn?
Staat in ieder geval niet in de specs..
Ja dat is nog veel erger. Maar misschien zijn de licenced nog wel beter dan het origineel?
Staat niet in de specs nee, maar als je de reacties eronder leest zie je al twee teleurgestelde kopers die hierachter kwamen. Een ervan heeft hem teruggestuurd, mede om deze reden.
@ Macwilliams: Dat zou kunnen, Aziaten zijn misschien wat consistenter in hun kwaliteitsbewaking ;-)
Zelfs de eventuele mogelijkheid dat het ding uit huize ZvP zou verdwijnen, valt hier in slechte aarde bij het nageslacht...
Ik denk dat je nog effe geduld zult moeten hebben, Geert!
@Jay: Volgende keer, misschien...had ik het dingske dan voor niks gekregen, als ik m mee had gebracht?
Voor die $4442 krijg je niet alleen een licensed Bigsby, maar ook een malle gitaar.. ik ken die cutaways eigenlijk alleen van oosterse kopieën die net niet helemaal op het origineel mogen lijken.
Het ding is in ieder geval duur genoeg.... voor zo'n baggergitaar!
En omdat dit een afzeiktopic is en er toch nog wat SG-liefhebbers staan te mopperen: de SG ( 'Slechte Gitaar')mag dan geen zelfdestructerend plugplaatje hebben, een keer laten vallen op de plug resulteert in een een gat in het hout. De plug gaat er namelijk dwars doorheen..
( en een keer laten vallen resulteert in een boel ander narigheden bij een SG, te beginnen met een kapotte gitaar, met bungelend kopje..).
ik ga maar eens muziek maken... met een Echte Gitaar!![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
LP= Lullig Prutding?
Favorieten/bladwijzers