Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1204 van 1214 EersteEerste ... 20470411041154119412021203120412051206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.031 t/m 12.040 van 12136

Standaard

sowieso vind ik zelfbouwplanken vaak toch makkelijker dan een Pedaltrain aangezien ik een patchbay heel fijn vind, en om nou in een pedaltrain te gaan boren vind ik wat ver gaan.

Want als je 7 aansluitingen hebt (power, input, output naar amp, akoestische output naar DI/PA, Send, Return en Footswitch) is het makkelijker om die allemaal bij elkaar te hebben dan aan alle kanten kabels eruit te laten komen...
    Fan van Jimmy Page

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    dat ziet er goed uit!

ik zie alleen die grote van deze zak, maar er is volgens mij geen kleinere van, da's best wel balen !!! IK had een gevoerde laptoptas hier liggen maar die is bij verre niet zo mooi gevoerd als ik dacht dat hij was !

ideaal: PT te duur, softcase met een draagband perfect omdat ik geen auto heb en dus gigs op de fiets doe !

daar zit geen plankje in hè?
    Dank je, en ook the sure thing (Matthijs), thx.

Rockbag heeft wel kleinere tassen, maar die zijn wel iets duurder.

B.v. deze: http://www.thomann.de/nl/rockbag_rb2...ktpedalbag.htm

Wat bedoel je met: "daar zit geen plankje in hè?"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchachooo Bekijk bericht
    sowieso vind ik zelfbouwplanken vaak toch makkelijker dan een Pedaltrain aangezien ik een patchbay heel fijn vind, en om nou in een pedaltrain te gaan boren vind ik wat ver gaan.

Want als je 7 aansluitingen hebt (power, input, output naar amp, akoestische output naar DI/PA, Send, Return en Footswitch) is het makkelijker om die allemaal bij elkaar te hebben dan aan alle kanten kabels eruit te laten komen...
    Ik snap geen kont van je argumentatie. Je vindt boren in een pedaltrain te ver gaan, maar zelf een plank bouwen met 7 aansluitingen weer niet?
    Right..

Standaard

Hoezo? Een aluminium ding van 150 euro boor ik niet zo makkelijk in als een plankje van 50 cent... En zeker als er 7 aansluitingen in moeten komen.
    Fan van Jimmy Page

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik maak er nog wel een reep fiets(binnen)band onder tegen het glijden op gladde vloeren.
    Ik heb dat spul gebruikt wat ze op een skateboard plakken. Werkt erg goed en ziet er strak uit. Je moet hem alleen niet vaak meer thuis op je laminaatje gebruiken (tenzij je die op wil schuren )
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchachooo Bekijk bericht
    Hoezo? Een aluminium ding van 150 euro boor ik niet zo makkelijk in als een plankje van 50 cent... En zeker als er 7 aansluitingen in moeten komen.
    Ik juist wel. Netjes uitmeten en boren maar. Dan heb je een mooie plank van 150 euro, die ook nog eens handig is in gebruik. En het ziet er mooi profi uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ziet er strak uit hoor!
    Ik vind huisvlijt stiekem altijd wel vetter dan een pedaltrain, altijd mooi om te zien wat voor ideeën mensen hebben

Wel zou ik er zelf ook een paar voetjes onder maken, ik zelf vind het ideaal.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Grappig, ik ben juist begonnen met twee zelfbouwplanken, maar ben later dus overgestapt op pedaltrains. Zo'n zelfbouw plank heeft vroeg of laat toch wat nadelen, en je bent er gewoon veel tijd aan kwijt. Bij een pedaltrain ben je 'alleen' maar tijd kwijt aan het indelen, snoeren maken, voedingen, etc etc..

Senior Member

Standaard

Nee zo bedoelde ik het niet, ik vind het juist vetter als iemand een strak pedalboard zelf heeft gebouwd. Hoe mooi en strak pedaltrains ook kunnen zijn, dan vind ik een mooi stukje huisvlijt toch vetter

Begrijp me niet verkeerd, ik zou best graag een pedaltrain willen maar ik vind het veel te duur en het lijkt me niet echt prettig omdat je 2e rij pedalen niet echt een hoogte verschil hebben met de 1e rij.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Nee zo bedoelde ik het niet, ik vind het juist vetter als iemand een strak pedalboard zelf heeft gebouwd. Hoe mooi en strak pedaltrains ook kunnen zijn, dan vind ik een mooi stukje huisvlijt toch vetter

Begrijp me niet verkeerd, ik zou best graag een pedaltrain willen maar ik vind het veel te duur en het lijkt me niet echt prettig omdat je 2e rij pedalen niet echt een hoogte verschil hebben met de 1e rij.
    gelukkig hebben ze daar oplossingen voor bedacht in de vorm van een verhogingsding van 20 euro per stuk!
    Fan van Jimmy Page

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten