Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 205 van 252 EersteEerste ... 105155195203204205206207215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.050 van 2514

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Komende half jaar zit ik in Kopenhagen dus is gear kopen nogal zinloos. Maar er zijn al plannen:
    -Mayones Setius PRO 7 (komt binnen een half jaar)
    -Prostage Remote Wah
    -TC Electronic M2000 of M3000 voor delays (in parallel aangesloten op de Digital Out van de G-Major2)
    -Roland SDX330 schijnt een supergoede chorus/flanger unit te zijn. Nog geen plannen, maar ik wil 'm zeker horen
    Waarom zou je een m2000/3000 voor de delays willen? De D-two heeft dezelfde delay's en is nog veel uitgebreider. Mocht je echt een andere sound willen dan zou ik eerder voor een Korg sdd3000 gaan oid.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skanky Bekijk bericht
    Waarom zou je een m2000/3000 voor de delays willen? De D-two heeft dezelfde delay's en is nog veel uitgebreider. Mocht je echt een andere sound willen dan zou ik eerder voor een Korg sdd3000 gaan oid.
    Aanvankelijk leek de 2290 me heel erg tof, maar die is niet flexibel genoeg voor mijn eisen. Na wat research ben ik er achter gekomen dat de M2000/3000 super pristine klinken. Ik heb ze nog niet gehoord maar ze zouden beter moeten zijn dan die van de D-Two (bv. Petrucci verkiest de M3000 boven de 2290 en de D-Two. Hoewel ik zijn drive te dichtgeslibt vind, vind ik z'n delays heel tof).

Standaard

Mooi overzicht LM, ik denk uiteindelijk allemaal ook vrij logische stappen (ik had persoonlijk de eindtrap al eerder vervangen) al bleek de GT toch een omweg naar een andere ENGL blijkbaar

.... En als puntje bij paaltje komt speel ik het meeste gewoon op Overdrive zonder effecten .
    Haha dat is heel herkenbaar en staat mooi in contrast met de zoektocht naar dedicated FX units per effect...

Ik heb zelf ook nog losse rackapparaten (Yamaha E1010 en Rocktron pro chorus) gehad maar het was gewoon te omslachtig. Uiteindelijk heb ik aan de effecten in mijn Replifex meer dan genoeg.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Haha dat is heel herkenbaar en staat mooi in contrast met de zoektocht naar dedicated FX units per effect...

Ik heb zelf ook nog losse rackapparaten (Yamaha E1010 en Rocktron pro chorus) gehad maar het was gewoon te omslachtig. Uiteindelijk heb ik aan de effecten in mijn Replifex meer dan genoeg.
    Uiteindelijk gebruik ik ze natuurlijk wel, maar thuis zit ik meestal een beetje te klooien. En da's meestal op de standaard overdrive.
    In de songs die ik speel stop ik vaak wel effecten (voornamelijk veel delay en chorus) dus ik heb ze wel nodig. Ik gebruik ze ook graag, maar da's meer iets voor tijdens repetities en gigs.

Senior Member

Standaard

Is de e530 eigenlijk weg btw?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Is de e530 eigenlijk weg btw?
    Yep, die is sinds september in het bezit van Madcow.

Senior Member

Standaard

Puik dingetje hoor! Maar het moet toch weg ivm aanschaf van een sovtek.
    Proud Sovtek owner.

Senior Member

Standaard

Ahzo mooi, het blijft tot nu toe allemaal binnen het forum

Senior Member

Thumbs up

7-12-2009 (na het zien van een advertentie van de GT Trio):

D
    Pff, rectificatie: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...&postcount=136
    Graag gedaan

Anyway, inderdaad hele mooie set, thanks voor het posten van al dat mooie spul
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Aanvankelijk leek de 2290 me heel erg tof, maar die is niet flexibel genoeg voor mijn eisen.
    ... is dat niet echt het unique sellende pointje van de 2290; niet flexibel, maar dat 'kleine beetje' dat hij doet, echt fabeltastisch zijn?

kijk ook wel uit dat 'Petrucci's delays' niet alleen uit z'n m2000/m3000 komen, maar ook aardig geholpen worden door z'n W/D/W-opstelling
    en (op sommige opnamen en live-optredens) een ' eenvoudige' Timefactor..

... dezelfde 'vibe' en sound hoor je op 'An evening with....' uit een DD-5 (in de fx-loop van een amp, en de stereo uit direct in de fx-return van een andere Mesa)

als je Zachman's rack achterna wilt, zou ik dat wel te gek vinden, maar hetgeen jij zoekt is volgens mij ook wel uit een D-Two te halen;
    ik heb je zelf een paar keer horen zeggen dat je 'zelfs' je GM2 eigenlijk vrijwel perfect voor je smaak vindt...

Anyhoo, happy racking; ik ben nog steeds erg onder de indruk van je vordering tot nu toe!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten