Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1191 van 1214 EersteEerste ... 191691109111411181118911901191119211931201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.901 t/m 11.910 van 12136
    Senior Member

Standaard

bij Hillsong zit je inderdaad met minimaal een DM-2, deluxe memory man, echo park en nova..
    Dan hou je't nog bedeesd
    te gekke muziek is 't trouwens...!

En p90s in een hollowbody? Ook helemaal te wauw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    Thnx Nitefly! Ik ben er zelf ook best wel tevreden mee !
    een fuzz weet ik nog niet zo, het geld is btw ook wel even op voor iets anders (en ben bezig met rijlessen ) maar denk dat als er nog eens wat bijkomt er eerst maar een extra humbucher gitaar aankomt... Ik ben nog steeds gefascineerd van het P90 geluid in een holle gitaar ... anyway, ik
    heb ook geen band dus denk dat ik mijn prioriteiten eerst maar ergens anders moet stellen !

@ Kim Wilson: thxn voor je reactie! dat heeft vooral te maken met het gemak van de DD5 en het geluid waar ik zo erg tevreden mee ben. wellicht veranderd dat nog maar de bands die ik veel cover (vooral Hillsong United) hebben een stuk of 4 delays op hun board, Dl4, Nova, Dm2 en DD5/7... tjah, om dat een beetje bij te benen op 1 dd5 ... Ik vind dit erg prima zo maar inderdaad... die delays in de M9 zijn volgens mij prima!

morgen nog een tentamen en hem dan maar eens uitgebreid testen !
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RelicBert Bekijk bericht
    Nou niet teveel eer hoor. Wel zelf bedacht, vooral omdat het pedaal stereo uitgevoerd was. En van het een komt het ander. Printspoortje wegslijpen, paar draadjes erbij. Allemaal niet zo moeilijk, maar werkt prima.

De twee zwarte schakelaars helemaal links zijn ook voor de Timefactor, de bovenste is "Bank Down", de onderste Tap Tempo.
    Op de Timefactor in de meest rechtse "Bank Up", de linkse en de middelste voor preset 1 en preset 2.
    zou je het trucje ook met een FV-50H kunnen uitvoeren, of moet het per se zo'n joekel zijn en ook laagohmig voor expressiegebruik?

.. Zo ja, dan wil ik je es vragen/PM'en om die van mij onder handen te nemen.....
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    zou je het trucje ook met een FV-50H kunnen uitvoeren, of moet het per se zo'n joekel zijn en ook laagohmig voor expressiegebruik?

.. Zo ja, dan wil ik je es vragen/PM'en om die van mij onder handen te nemen.....
    Toevallig had ik nog zo'n "joekel", haha. Mag ook wel met maatje 45 . . .
    Die joekel had wel enkele voordelen:
    Plek voor een voetschakelaar en twee ledjes.
    Perfecte potmeter, zijn ongeveer 20K en daardoor prima geschikt voor de Timefactor.

Of dat allemaal kan met de FV-50H, ik betwijfel het. De schakelaar gaat zo te zien al niet passen. Wordt dus een aanbouwkastje. En wat Roland/Boss bedoelt met Hoge Impedantie? Ze zwijgen in alle talen over deze info. (op alle sites)
    Zou je even moeten meten. Misschien kan er wel een ander/nieuw schuifpotmetertje in . . .

Ik zou zeggen, zet de schroeven draaier er eens in, maak eens een fotootje en, als je de spullen hebt, meet eens de weerstand waarde van de schuif.

Senior Member

Standaard

Ik heb gisteren ook eventjes heel simpel en cheap een pedalboardje inelkaar geknutseld !
    Laatst gewijzigd door Mikos; 2 februari 2011 om 23:20
    Fender 40th Anniversary Strat U.S.A - Squier Stratocaster Classic Vibe 50's - Squier Telecaster Obey Propaganda - Washburn D10SCEB Acoustic --> Fender Hot Rod Deluxe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    zoo... ik ben wel redelijk content, alleen de planet waves tuner nog eraf voor een poytune (semi-spam: hij is te koop )! en de kabels en adapters wegwerken... misschien nog een keer een DLS erbij maar ik ben erg blij hiermee !

Ik zou inderdaad dat boss ding vervangen voor iets kleiners. Gewoon zo'n Mini behuizing van Newtone, een momentary switch en een input jack en je bent er al. Kost geen drol, neemt bijna geen ruimte in

Verder wel een supergaaf pedalboard!
    Fan van Jimmy Page

chicken

thnx voor de reactie: idd, zo'n taptempo komt ook nog wel een keer, maar voor nu ben ik erg blij zo (ben ook wel een klein beetje lui wat het maken daarvan betreft )...

ik wil alleen nog even aan mijn vader vragen of hij zo'n stuk U-buis mee wil nemen (werkt bij een installatiebedrijf). daar zitten ook sluitstukken bij! Daar een stukje uitfrezen, gaasje ervoor en dan heb ik de voedingen ook afgesloten .
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeiler Bekijk bericht
    @ Kim Wilson: thxn voor je reactie! dat heeft vooral te maken met het gemak van de DD5 en het geluid waar ik zo erg tevreden mee ben. wellicht veranderd dat nog maar de bands die ik veel cover (vooral Hillsong United) hebben een stuk of 4 delays op hun board, Dl4, Nova, Dm2 en DD5/7... tjah, om dat een beetje bij te benen op 1 dd5 ... Ik vind dit erg prima zo maar inderdaad... die delays in de M9 zijn volgens mij prima!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    bij Hillsong zit je inderdaad met minimaal een DM-2, deluxe memory man, echo park en nova..
    Dan hou je't nog bedeesd
    te gekke muziek is 't trouwens...!

En p90s in een hollowbody? Ook helemaal te wauw
    even scharend bij de Hillsong club
    I guess dat Zeiler veel dotted 8 delaytjes eruit haalt. I know I would Kan me ook helemaal voorstellen dat je daarvoor een M9 + een DD5 voor gebruikt.
    mooie set.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

chicken

yup... hij is nog heeeeel erg weinig van standje 9 afgeweest... Dat varieert van liedjes tot desert song met wat tragere dotted 8 tot I am free met een stevig pick-tempo ...

Daar vind ik 'm veel te handig voor ! NU ff soggen in de UB hier, vanavond laatste tentamen op Zernike en dan een week vrij om 'm helemaal uit te testen !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikos Bekijk bericht
    Ik heb gisteren ook eventjes heel simpel en cheap een pedalboardje inelkaar geknutseld !

Senior Member

Standaard

heb je misschien een (globaal) schema van het pedaal?
    de 2 kabels aan de zijkant zijn input/output gitaar, en de standaard jacks aan achterzijde expressie-uitgang?
    en de switch schakelt tussen zij-jacks en achterkant-jacks?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RelicBert Bekijk bericht
    Toevallig had ik nog zo'n "joekel", haha. Mag ook wel met maatje 45 . . .
    Die joekel had wel enkele voordelen:
    Plek voor een voetschakelaar en twee ledjes.
    Perfecte potmeter, zijn ongeveer 20K en daardoor prima geschikt voor de Timefactor.

Of dat allemaal kan met de FV-50H, ik betwijfel het. De schakelaar gaat zo te zien al niet passen. Wordt dus een aanbouwkastje. En wat Roland/Boss bedoelt met Hoge Impedantie? Ze zwijgen in alle talen over deze info. (op alle sites)
    Zou je even moeten meten. Misschien kan er wel een ander/nieuw schuifpotmetertje in . . .

Ik zou zeggen, zet de schroeven draaier er eens in, maak eens een fotootje en, als je de spullen hebt, meet eens de weerstand waarde van de schuif.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten