Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1190 van 1214 EersteEerste ... 190690109011401180118811891190119111921200 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.891 t/m 11.900 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Dat kan echt veel kleiner
    Footswitch naast de HT-Dist en Polytune of de verhoging
    dat klopt, zeker weten!
    maar ik weet dat ik mezelf niet kan inhouden wat betreft het kopen van pedalen.
    dus nu hou ik nog ruimte voor 1 pedaal in mn fx loop en 2 pedalen voor, voor mijn versterker!
    wil zoiezo nog een delay dus daar is die bovenkant ook op gemaakt.

wat ik me afvroeg, iedereen heeft altijd zijn wah aan de rechterkant staan, maar dan staat hij dus achter je distortions?? ik vind dit vrij ruk klinken.. of zie ik iets over het hoofd!?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robdop Bekijk bericht
    dat klopt, zeker weten!
    maar ik weet dat ik mezelf niet kan inhouden wat betreft het kopen van pedalen.
    dus nu hou ik nog ruimte voor 1 pedaal in mn fx loop en 2 pedalen voor, voor mijn versterker!
    wil zoiezo nog een delay dus daar is die bovenkant ook op gemaakt.

wat ik me afvroeg, iedereen heeft altijd zijn wah aan de rechterkant staan, maar dan staat hij dus achter je distortions?? ik vind dit vrij ruk klinken.. of zie ik iets over het hoofd!?
    De plaats van het pedaal op het pedalboard heeft niet zo veel te maken met de plaats in de signaal keten voor zover ik weet.

Senior Member

Standaard

wah rechts is voor de distortions , gezien de input links zit, dat wou ik ook net gaan vragen, waarom je wah helemaal daar?

Senior Member

Standaard

sjongejongejonge.....

nou het is al laat denk ik, of eigenlijk niet want ik heb hem vanmiddag gemaakt.
    heb ik hem gespiegeld getekent
    terug naar de tekentafel dus,

Senior Member

Standaard

Dan kun je ook je stroomvoorziening even een keer extra onder de loep nemen. Mocht er nu een glas drinken o.i.d. overheen gaan, loopt het zo je stopcontacten in. Dan kun je beter het stopcontact rechtop zetten, want dan loopt het niet in de gaatjes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

uhm goed punt, ik zat idd al na te denken om er een doos van te maken.
    dit is wel een goede reden idd, heb geen zin in vuurshows ofzo

chicken

zoo... ik ben wel redelijk content, alleen de planet waves tuner nog eraf voor een poytune (semi-spam: hij is te koop )! en de kabels en adapters wegwerken... misschien nog een keer een DLS erbij maar ik ben erg blij hiermee !

Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    zoo... ik ben wel redelijk content, alleen de planet waves tuner nog eraf voor een poytune (semi-spam: hij is te koop )! en de kabels en adapters wegwerken... misschien nog een keer een DLS erbij maar ik ben erg blij hiermee !

geweldige plank, goed idee om M9 + losse drives te pakken..
    nu die enorme FS-5u deraf, en mini tap-pedaaltje, en een compressor + octave fuzz erop
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Waarom heb je die Boss delay er nog op liggen? De delay's in de M9 zijn zo goed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

chicken

Thnx Nitefly! Ik ben er zelf ook best wel tevreden mee !
    een fuzz weet ik nog niet zo, het geld is btw ook wel even op voor iets anders (en ben bezig met rijlessen ) maar denk dat als er nog eens wat bijkomt er eerst maar een extra humbucher gitaar aankomt... Ik ben nog steeds gefascineerd van het P90 geluid in een holle gitaar ... anyway, ik heb ook geen band dus denk dat ik mijn prioriteiten eerst maar ergens anders moet stellen !

@ Kim Wilson: thxn voor je reactie! dat heeft vooral te maken met het gemak van de DD5 en het geluid waar ik zo erg tevreden mee ben. wellicht veranderd dat nog maar de bands die ik veel cover (vooral Hillsong United) hebben een stuk of 4 delays op hun board, Dl4, Nova, Dm2 en DD5/7... tjah, om dat een beetje bij te benen op 1 dd5 ... Ik vind dit erg prima zo maar inderdaad... die delays in de M9 zijn volgens mij prima!

morgen nog een tentamen en hem dan maar eens uitgebreid testen !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten