Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1174 van 1214 EersteEerste ... 174674107411241164117211731174117511761184 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.731 t/m 11.740 van 12136

Standaard

@ Chroxy: Ik zie dat je ook een DL4 hebt gehad. Hoe vind je die DD-20 in verhouding met de DL4? Gebruik je de preset functie van de DD20? En hoe vind je de Tapesounds op de DD20?

P.s. Interessant en veelzeidig board!
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    Van 2010 naar 2011..

Strak board! Waar zit de voeding?

Standaard

PedalPower, zit eronder, kan je zien bij de Ultimate octave.

Senior Member

Standaard

Momenteel zijn dit de pe(n)dalen op mijn bord, binnenkort maar eens alles mooi vast gaan zetten/bekabelen/voedingen wegwerken.

Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Leuke bezetting, alleen die plastic kabeltjes horen daar niet:P Ik heb nog wel wat van die yellow cable's over die je zo kan hebben. Niet de beste maar wel prima. En we moeten idd binnenkort maar eens gearmeeten. Voordat mijn nieuwste aanwinst (matrix syntex http://matrixsynth.blogspot.com/2009...-analogue.html) weer weg is:P

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Leuke bezetting, alleen die plastic kabeltjes horen daar niet:P Ik heb nog wel wat van die yellow cable's over die je zo kan hebben. Niet de beste maar wel prima. En we moeten idd binnenkort maar eens gearmeeten. Voordat mijn nieuwste aanwinst (matrix syntex http://matrixsynth.blogspot.com/2009...-analogue.html) weer weg is:P
    Die yellow's wil ik wel van je hebben ja, is prima voor nu. Is dat die synth waar je het laatst over had? Ik realiseer me net dat ik bijna alleen maar drives op mijn bord heb en dat ik nog steeds een Micro POG moet.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

5 Drives en 2 SHO's is ook wel behoorlijk wat eigenlijk
    En eerlijk is eerlijk, het is wel een beetje een zootje he..

Gearmeeten moet gauw ja! Ik ben wel op het moment naarstig op zoek om spullen bijeen te krijgen voor mn kamer, als het goed is zit ik er vanaf de 5e in. Maar misschien tussendoor een avondje, weet ik veel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    5 Drives en 2 SHO's is ook wel behoorlijk wat eigenlijk
    En eerlijk is eerlijk, het is wel een beetje een zootje he..

Gearmeeten moet gauw ja! Ik ben wel op het moment naarstig op zoek om spullen bijeen te krijgen voor mn kamer, als het goed is zit ik er vanaf de 5e in. Maar misschien tussendoor een avondje, weet ik veel.
    Ja het is een zooitje, en 5 drives is veel weet ik.Zit weer eens te twijfelen of ik niet weer een SM24 terug moet kopen/ruilen. Daar dan mijn main drives (en 2 sho's), delay, vibe, wah op en mss een Micro POG.

Standaard

Hahaha. Op zich, als je ze allemaal ook echt ergens voor gebruikt dan waarom niet. En fuzz is sowieso altijd heel anders.

Ik moet ook echt eens aan de Showmaster, waarschijnlijk gewoon een 24 denk ik. Heb nu toch nog maar 5 pedalen op de plank (de vintage Mistress gebruik ik toch niet in de band), waarvan ik er nog over twijfel om de PDS delay plus bypass looper eraf te knikkeren.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat ik ook ga downgraden naar een 24. Is groot genoeg voor mijn bezetting momenteel. Delay en flanger zijn ook weer weg... Mijn baja gaat er wss ook uit trouwens, speel ik te weinig op. En ik wil een Vox. Plannen genoeg nog dus

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten