Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1173 van 1214 EersteEerste ... 173673107311231163117111721173117411751183 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.721 t/m 11.730 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    tnx Nielsje. het zijn trouwens toch echt 2 delays hoor. sinds de OD-855 ben ik bang dat de LTD uiteindelijk overbodig gaat worden.
    Ah, ik verwarde de Strymon met de delay ipv de reverb.

Junior Member

Standaard

sinds het nieuwe jaar een kleine aanpassing. De Korg tuner weer als buffer voorin ( hoef ik ook niet al mijn modulatie meer uit te trappen )
    DL4 als laatste om nu alles mee te kunnen loopen.
    Musket fuzz voor de OD's ( waar die veel veller en vetter uitkomt )
    En last but not least, de OD-855, heel fijn als "always on" pedaal. zeer verslavend!
    hopelijk binnenkort een volume pedal op de plek van de EX-1 abomination
    Mooi board zeg! En de Shape Shifter weer! Gebruik je m ook in deze setting? Lijkt me dat je er weinig van hoort zo met de depth helemaal uit :P

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Geweldig pedaal, die groene gifkikker. Persoonlijk vond ik m altijd net wat lekkerder als ie rechtstreeks aan de gitaar hing, achter de Korg leek ie net wat minder dynamisch.. Maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik er een strat inplugde..?

Overigens is het geen OD-855..

De 855 heeft een andere print, met ongeveer 3x zoveel componenten. Weliswaar voornamelijk om electronisch te schakelen, maar toch.. de ouwere Overdrive II klinkt in mijn oren net wat beter...
    rechts is zekers wel een OD-855. staat ook op de verpakking. betreft de first serie.( 1976-1977 )
    Degene die jij aanstipt ( links )is ook de OD-855 maar de narrow box versie die in 1980-1981 gemaakt werd.

hierbij een mooie site met alle goodness: http://www.tonehome.de/first-series.html

in combinatie met de Musket Fuzz waan ik me soms een Bonamassa.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterVermeulen Bekijk bericht
    Mooi board zeg! En de Shape Shifter weer! Gebruik je m ook in deze setting? Lijkt me dat je er weinig van hoort zo met de depth helemaal uit :P
    tnx! depth staat doorgaans op 8 uur. Door de kabels, die soms boven op de pedalen liggen, staat ie verkeerd
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 7 januari 2011 om 14:06
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

@Fragedallic Blijft een onwijs gaaf bord, waar ik zoals al vaker gezegd zo mee zou kunnen en willen optreden.

Super afgewerkt. JA ik ben best jaloers

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

rechts is zekers wel een OD-855. staat ook op de verpakking. betreft de first serie.( 1976-1977 )
    Degene die jij aanstipt ( links )is ook de OD-855 maar de narrow box versie die in 1980-1981 gemaakt werd.

hierbij een mooie site met alle goodness: http://www.tonehome.de/first-series.html

Weer wat geleerd! Vreemd genoeg heb ik ergens Britse advertenties die met geen woord reppen over OD-855...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

In 2010 was ik in de studio en lag alles nog overhoop.... in 2011 maar een goede start gemaakt > van showmaster48 naar showmaster 24 onder het motto: iets minder op je bord is beter dan een hoop ongebruikte ruimte..ik ben blij...

http://img255.imageshack.us/i/rimg0044.jpg/
    Laatst gewijzigd door Adro; 8 januari 2011 om 15:22
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adro Bekijk bericht
    In 2010 was ik in de studio en lag alles nog overhoop.... in 2011 maar een goede start gemaakt > van showmaster48 naar showmaster 24 onder het motto: iets minder op je bord is beter dan een hoop ongebruikte ruimte..ik ben blij...

http://img255.imageshack.us/i/rimg0044.jpg/
    hey, zag op je hyve idd al die losse pedaaltjes al in de studio daar !!!

heeft die ultimate drive die boss vervangen? Ziet er strak uit hoor !

btw, boss od eraf? Hoe is die ultimate drive? Klinkt interessant, is dat nou een ocd kopie?! enne,
    welke kabels heb je nou!?

Jaap*
    Laatst gewijzigd door zeiler; 8 januari 2011 om 18:50
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

Van 2010 naar 2011..
    Van:

Naar:

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Standaard

@zeiler: die drive heeft zeker de od-3 vervangen. ik vind die Boss trouwens nog steeds erg lekker(voor een Les Paul), maar voor een strat kwam hij voor mij net te kort!
    Die nieuwe drive is volgens mij een clone van een OCD ja! ik vind dit echt een vet pedaal.. ik heb nu ook ineens veel meer mogelijkheden met mijn volumeknoppen, zo kan ie van lekkere drive naar lichte crunch. en daarbij haal je er de meest bluesy sounds uit!
    wat die kabels betreft: dat zijn patchkabels van Thomann, zelfgefabriceerde kabels en George L kabels, allemaal prima kabels moet ik zeggen!!
    Laatst gewijzigd door Adro; 8 januari 2011 om 20:40
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

Member

Standaard

Welk pedaal is dat rechtsboven bij 2011, die met 6 knoppen?
    Toevallig deze week de big muff en holy grail verkocht?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten