Liever heb ik een 'Fail' knop, zodat er bij iedere post zoiets als "Deze posts heeft ... fails toegekend gekregen" staat
Plaatjes die automatisch herschaald worden vind ik een goede functie, al zal dat inmiddels standaard zijn. Van mij mag het rood/bruine thema weg, maar de lichte grijze tinten vind ik prima.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers