Heel simpel: usb1.1 kan echt niet meer, het is echt te langzaam. Usb 2 is de standaard.
Heel simpel: usb1.1 kan echt niet meer, het is echt te langzaam. Usb 2 is de standaard.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Favorieten/bladwijzers