Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 72

Discussie: Beste solo

Threaded View

  1. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    669

    Standaard

    Een echt mooie solo vind ik Iron Maiden - Paschendale. Het verhaal gaat over een soldaat in de eerste wereldoorlog. Hij beschrijft zijn belevenissen (zijn hel) in een loopgravenoorlog. Zijn leger gaat nog één keer optrekken, en op 6:45 beschrijven de drie solo's het verloop van het gevecht.


    Voor een vette metal solo vind ik Testament - Over the wall noemswaardig (2:04).


    EDIT: Comfortably Numb moet gewoon in dit topic staan. Anders is dit topic niet compleet.
    Laatst gewijzigd door Snijdie; 2 januari 2011 om 10:27
    FLICKR

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    En voor metuhl heb je toch minstens 100watt en 3 kanalen nodig en een hoop desoriëntatiependalen ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top