Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 706 van 1797 EersteEerste ... 20660665669670470570670770871675680612061706 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.051 t/m 7.060 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het gaat over verkopen.
    Ik had het ook over verkopen.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Toevallig had ik het er net met iemand over dus enlighten me please.

Je stuurt iets op, verzekerd het boeltje, krijgt een ontvangstbewijs en tracking.
    Meer kan je niet doen.

Claimt de koper dat hij niks ontvangen heeft zal Paypal een onderzoek doen bij de vervoerders want jij hebt een ontvangstbewijs.
    Claimt de verkoper dat er schade is zal de verzekering een onderzoek instellen.
    Claimt de verkoper dat er iets anders is opgestuurd wordt het een zeurderig verhaal van welles nietes, de uitkomst kan variëren naar gelang de uitkomst van het onderzoek en daarom is het wijs om vlak voor verzending nog een foto te nemen van de situatie.

Maar goed, als je uberhaupt geen vertrouwen in banken en vervoerders hebt dan houdt het redelijk op natuurlijk.
    wat Tunes zegt, Paypal en de verzekeraar onderzoeken helemaal niets, de verkoper moet bewijzen dat hij geleverd heeft en dat het spul gaaf was toen het verscheept werdt, er zijn verkopers die zich helemaal indekken en de spullen fotograferen, laten inpakken bij bij voorbeeld UPS etc maar het gross doet dat niet en dan krijg je het moeilijk bij fraude.ook wordt zowieso niet alles verzekerd en maak de vervoerder voorbehouden voor schade.
    ik kijk zelf wel goed naar de feedback van de koper als ik op Ebay verkoop en een beetje googlen op de naam van een koper kan meestal ook geen kwaad, als je dit allemaal doet (goed inpakken, foto's, feedback) dan zit je wel goed

ik weet overigens niet wat banken hier mee te maken hebben ? paypal is geen bank (eigendom van Ebay)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Ach ja, verzekerd verzenden. Dat betekent helaas niet dat het ook altijd (heel) aankomt en kostentechnisch is het bij wat grotere hoeveelheden al snel goedkoper om gewoon rekening te houden met spul dat kwijtraakt. Los daarvan kun je inderdaad langs niet alles (100%) verzekeren en is het ook niet altijd de oplossing.

Enfin, concluderen maar dat het altijd verstandig is goed uit te zoeken met wie je zaken doet, óók als je iets verkoopt?
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

http://link.marktplaats.nl/399246713

EvH Wolfgang wordt mee geadverteerd, wat is er verkeerd aan:
    Het koffer.
    De headstock (zit een andere knik in en is veel dunner)
    De binding, de flattop versie wordt alleen uitgevoerd met een enkellaags binding om de body en niks om de headstock heen.
    Geen D-Tuna.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

wow de eerste fake wolfgang die ik zie, ik dacht in eerste instantie aan de japanse wolfgang maar je hebt gelijk, de trem klopt niet (ook de frezing klopt niet ) en de binding wijkt af
    life sucks and then you die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/406893031

besmeuren met pek en veren......

Ik heb MP al getipt, wie volgt?
    Mmmm... je kunt er wat van vinden, maar deze meneer legt wél heel netjes uit hoe het zit. Los van het feit dat het een nepper is en blijft is er met de advertentie weinig mis...
    De Guru

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midiguru Bekijk bericht
    Mmmm... je kunt er wat van vinden, maar deze meneer legt wél heel netjes uit hoe het zit. Los van het feit dat het een nepper is en blijft is er met de advertentie weinig mis...
    Dus zolang je maar vermeld dat iets gestolen/illegaal/gestroopt/geheeld/etc is, dan is er niets mis mee?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dus zolang je maar vermeld dat iets gestolen/illegaal/gestroopt/geheeld/etc is, dan is er niets mis mee?
    Wie zegt dat deze één van die vier is? Met die vooronderstelling lijkt me op zich ook al iets mis...
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midiguru Bekijk bericht
    Niet weer dezelfde discussie,
    die kerel verdient pek en veren! Ik tip mee.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos Bekijk bericht
    Wie zegt dat deze één van die vier is? Met die vooronderstelling lijkt me op zich ook al iets mis...
    De verkoper zegt het al zelf, niet origineel, gibson uit China.
    Pek, veren en hete olie!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten