Gaan we weer...
Zolang je alleen maar iets negatiefs te melden hebt, doe dat dan niet hier. Mensen zijn trots op hun gitaar, het is niet leuk als iemand daar zo onnozel op reageert. En het veroorzaakt weer een hoop heen-en-weer geklier.
Dus hup, stelletje pubers, ophouden met elkaar plagen en weer op je eigen plek gaan zitten!
Maar hier bijvoorbeeld![]()
Ik ben het per definitie niet met je eens. Dit is een forum, en op een forum mag een ieder zijn mening delen. Als je niet tegen (negatieve) kritiek kan, dan moet je je nog maar eens afvragen of je op een forum wil. Als je louter positieve commentaren verwacht, dan moet je maar naar het Libelle forum.
Dat gezegd hebbende: de vorm waarin ik het gegoten heb is natuurlijk wel erg rauw en had wat vriendelijker gemogen. Daarbij bij deze m'n excuses voor de negatieve insteek van m'n commentaar. (overigens blijf ik wel bij mijn mening).
Ik heb al zooo veeeel moois voor bij zien komen hier
Hier mijn inzending:
![]()
Done!
(jammer dat er maar 8 plaatjes per post geplaatst mogen worden)
Weet ik wel, maar dit is toch een wat ander topic. In het dieptepunten-topic kunnen we ook anders op elkaar reageren dan in het chattopic, om maar wat te noemen.
Misschien een idee om een Mooiste-gitaar-discussietopic te openen voor ongestelde forumleden die even hun gal willen spugen?
Heb ik al punten gekregen???
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Favorieten/bladwijzers