voor als je hyves hebt, of kan kijken...
anders moet ik ze er nog eens opzetten. Ik plan nog een paar mooie foto's te maken für die Wettkampf![]()
voor als je hyves hebt, of kan kijken...
anders moet ik ze er nog eens opzetten. Ik plan nog een paar mooie foto's te maken für die Wettkampf![]()
grunge/noise-hippie
Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2
Helaas is mijn aankomende mooiste gitaar nog niet klaar. Dan is dit mijn inzending, eentje die ik ook nog steeds erg mooi vind!
Een Fender '69 RI
Ja, I know. Die heb ik er vorige week eigenhandig opgezet (zat eerst een kromme, witte, single-ply slagplaat op) en waarschijnlijk omdat het een Japanse Strat uit de 80's is sloot de nieuwe Amerikaanse slagplaat niet helemaal aan, dus dat moest bijgewerkt worden. Iets te veel, inderdaad.
De stemmechanieken waren al vervangen door gouden toen ik 'm kocht; die hebben mij ook op het idee van de gouden slagplaat gebracht. Wilde de brug en de jack ferrule ook nog gaan vervangen, maar de brug vervangen enkel om cosmetische redenen vind ik toch wat link en de gouden jack ferrule die ik had besteld paste niet helemaal (de schroefgaten kwamen niet overeen met de oude).
M
- Blueridge BR-60 CE
- '57 Fender JP E-series Stratocaster (bouwjaar '87)
Mijn inzending:
Eerste foto gebruiken als inzending aub.
![]()
Laatst gewijzigd door LP_CL; 21 december 2010 om 14:33
Wat een mooie ESP zeg![]()
Favorieten/bladwijzers