Linkerstack: lazylefty
rechterstack:ffrock
Niet heel slecht voor twee zestien jarige lijkt me.
![]()
Linkerstack: lazylefty
rechterstack:ffrock
Niet heel slecht voor twee zestien jarige lijkt me.
![]()
Speelt in Blood In The Ink, http://www.facebook.com/pages/Blood-...app_2405167945
robert-gitarist,
Je hebt een persoonlijk bericht over die logo's
farstreetblues,
Gave set zeg! mooi gitaartje ook![]()
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Kan hij eindelijk de kerstboom weer op z'n plek zetten.
Rerererepost:
![]()
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
@Farstreetblues: Vet setje! Hoe kan het dat je dsl een zwarte piping heeft?
@lazylefty: zeker niet verkeerd! Vind die pedalboards wel beetje groot, vooral die van je maat. Maar dat wil vast wel blazen samen gok ik!
@WickedWilly: Gaaf en vooral strak setje! Mag ik vragen vanwaar de keus voor die 2 PRS gitaren? Zit er echt verschil in sound of is het meer voor de tremelo ofzo?![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Eigenlijk een gevalletje toeval. Ik had eerst een Les Paul en heb daarna de PRS Custom 22 erbij gekocht (de rechter). Daarna viel de Les Paul toch een beetje in het niet. Dus toen was de logische opvolger een PRS Singlecut....de gitaren verschillen behoorlijk qua sound (dat ze dezelfde paintjob hebben is wederom toeval trouwens)...
De SC klinkt wat moderner, meer output...wat mij betreft een ultieme rockgitaar! De hals heeft wat weg van een Les Paul, maar speelt wat comfortabeler. De laatste tijd is dit mijn main-gitaar.
De CU22 heeft wat meer een vintage sound, tremelo en bovendien heeft ie een vijfstanden schakelaar (met humbuckers in serie etc). De sound heeft wat minder body, is wat ieliger, zeer comfortabele hals, maar de gitaar is wel wat diverser in gebruik. Toch is dit een gitaar die ik wat minder vaak gebruik.
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
Volgens mij is dat een signature of limited edition. Maar ik geloof dat er verder ook niks anders aan was.
Edit: http://www.thomann.de/nl/search_dir....sw=dsl&x=0&y=0
Special run
De DSL100 met zwarte piping verschilt na genoeg niet van die met witte piping. Hij is gemaakt om te matchen met de MC412A cab waar hij een tijdje mee werd aangeboden voor de actieprijs van 1200 euro. Destijds zelf ook 1 gekocht
De enige verschillen met de standaard DSL100 zijn de piping en de rubber voetjes. van binnen zijn ze hetzelfde
Daarentegen is er ook een Marshall 1923 limited edition 85th anniversary dsl100 top. Deze heeft een britse vlag op de behuizing en een hand wired binnenkant ten opzichte van de standaard DSL100.
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Favorieten/bladwijzers