Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1148 van 1214 EersteEerste ... 1486481048109811381146114711481149115011581198 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.471 t/m 11.480 van 12136
    Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit inderdaad!

Senior Member

Standaard

PT Mini in progress:

Volgende week dinsdag heb ik de 70ies Script Dyna Comp en de 80ies DMM terug (na wat modificaties) en een BOSS FZ-2 Fuzz is onderweg (leuk ding voor verschillende fuzz sounds en boost sounds) en dan is dit kleine ding klaar. De Loopmaster 1-Loop is voor een extra iets aan te sluiten, bijv. een tape delay of een extra amp. Simpel maar fijn!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    PT Mini in progress:

Volgende week dinsdag heb ik de 70ies Script Dyna Comp en de 80ies DMM terug (na wat modificaties) en een BOSS FZ-2 Fuzz is onderweg (leuk ding voor verschillende fuzz sounds en boost sounds) en dan is dit kleine ding klaar. De Loopmaster 1-Loop is voor een extra iets aan te sluiten, bijv. een tape delay of een extra amp. Simpel maar fijn!
    Leuk, maar wanneer komen nou de foto's van je megarackpedalboardding?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Leuk, maar wanneer komen nou de foto's van je megarackpedalboardding?
    Ik kan nu ook wel een foto maken, maar hij staat half leeg. De El Capistan gaat er nog in en ik wacht nogsteeeeeeeeeeds op de Axe-FX. Er is nu al een vertraging van 3 maanden en het wordt elke keer uitgesteld.

Hier wat oudere foto's:

Die Vox is weg, daar staat nu een Roland RE-501 Chorus Echo en de Binson is ook weg, die wordt gerepareerd. De Memory Lane legde het toch af versus de Capistan, dus die is omgerolen.
    - facebook

Standaard

Zo'n mooie set pedalen, en dat gooi je dan over een Koch?

Standaard

Echoplex EP-3 verkocht en nu een Strymon? Vond de Strymon in je vergelijkingsclips stuk minder klinken dan de Echoplex...!?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier Bekijk bericht
    Echoplex EP-3 verkocht en nu een Strymon? Vond de Strymon in je vergelijkingsclips stuk minder klinken dan de Echoplex...!?
    Ik vermoed dat de Strymon meegaat voor live gebruik en de overige tape-echo's fijn gebruikt worden in de studio

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    PT Mini in progress:
    Wat is dat zwarte rechtopstaande doosje? Voeding?
    Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.

(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Zo'n mooie set pedalen, en dat gooi je dan over een Koch?
    Tja. Zo is het. Ik gebruik de Koch nogsteeds voor live werk met IZAH (band waarin ik speel). Het idee is dat het studiowerk met Arafúra (eigen project) openomen wordt via de Axe-FX en ik de Koch houd voor het live werk met IZAH. Het cleane geluid is prima, maar de high gain sound komt pas ècht tot z'n recht als je hem flink openzet, iets wat niet altijd kan.

Ik heb nogsteeds niet ècht mijn tube amp gevonden, dus voor het praktische geef ik die flinke bakken op, ben ik overgegaan op een Fender Silverface Champ en dan voor cleane recordings (zonder de buren lastig te vallen en zonder een hoop ruis omdat het allemaal niet hard genoeg kan en het signal to noise ratio echt belabberd is op die manier) heb ik gekozen voor de Axe-FX.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier Bekijk bericht
    Ik heb teveel tape delays en ga uiteindelijk voor de Roland RE-501 Chorus Echo en de Binson EchoRec B2. Ik ga niet met een hele kamer vol met tape delays zitten. Ik vond de EP-3 ook absoluut niet beter dan de RE-501, dus had het voor mij geen nut om zo'n unit te houden. Desalniettemin wil ik nogsteeds een tube Plex. Daarnaast won de El Capistan het voor mij weer van de Memory Lane, dus ik zie het niet als inwisselen van een tape delay, maar van een andere stompbox delay.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik vermoed dat de Strymon meegaat voor live gebruik en de overige tape-echo's fijn gebruikt worden in de studio
    Precies, maar de Strymon kan overigens ook in de studio gebruikt worden omdat de stereo verdeling anders is dan bij de Roland. Bij de Roland panned hij de delays - ping pong, als het ware en bij de Strymon kun je dat anders instellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guus-25 Bekijk bericht
    Wat is dat zwarte rechtopstaande doosje? Voeding?
    Jup, gewoon een Burkey Flatliner SIX, altijd erg tevreden mee. Ik wilde hem eigenlijk ergens onder de mini plaatsen, maar dat lukt niet zonder de mini flink te modden. Ik kan hem ook aan de achterkant leggen en daar de mini opzetten en dat werkt opzich best, maar is iets minder stabiel en het drukken op de bypassknoppen gaat dan ook iets minder praktisch, dus dan maar zo.
    Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 4 december 2010 om 13:28
    - facebook

Senior Member

Standaard

De verzameling Boss-boxjes uitgezocht, een plank op maat in een alu-koffer gemaakt,
    vloertegel en klitteband geplakt, Klotz patchkabeltjes en Boss PSA aangesloten, resultaat:

Volgorde: gitaar-TU2-PSM5-(CS2-SD1-BD2-PH2)-AC3-CH1-DD3-GE7-amp.
    Met de PSM schakel ik de onderste rij aan of uit, de bovenste rij staat altijd aan.
    Nu nog even een middagje de goede settings zoeken... alles beïnvloedt elkaar natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 4 december 2010 om 13:34
    "In God we trust, all others pay cash."

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten