Hallo Noudebel,
Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met nylonsnarige gitaren. Eerlijk gezegd; Ik heb hem gekocht omdat ik er toevallig tegenaan liep voor een alleszins redelijke prijs en ik nog geen enkele nylonsnaar gitaar had. Ik heb er vandaag even nieuwe snaren op laten zetten bij Souman omdat ik daar toch naartoe moest om de Shiraki te halen. Ik heb er nog niet op gespeeld en zal dat waarschijnlijk ook niet veel doen. Ik weet eigenlijk ook niet wat hij waard is maar in principe wil ik hem wel verkopen tegen de gangbare waarde als er iemand voor komt.
Ik heb trouwens vandaag nog een Semi-akoestischeTakamine EG568C gekocht in een hele mooie staat en deze meteen ook maar een poetsbeurtje laten geven en voorzien van nieuwe Elixer snaren. Leuke gitaar!!
Ik zal binnekort wel even een paar foto's plaatsen.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers