Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 265

Threaded View

  1. #27
    Junior Member
    Geregistreerd
    23 november 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noudebel Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik zag in je rijtje van de gitaren ook een Takeharu GT500 staan maar helaas,
    deze was op de foto niet te ontdekken. Wel een 'blonde" Terada W504 die
    ik ook een heb. Mooie en goed gebouwde gitaar maar ik heb wel de verstel-
    bare brug door een blokje hout met daarin een normaal kambeentje (ivoor!)
    vervangen. Dan klinkt hij veel en veel beter. Het blijft wel een typische Gibson klank maar daar is niets mis mee!

    Ik zou het leuk vinden je bevindingen met de Takeharu te lezen. Ik ben zeer
    enthousiast en dan met name om het timbre dat de gitaar heeft al moet
    ik aan de actie (te laag!) nog wel wat gaan doen.
    Voor de geïnteresseerden: De Takeharu GT500 heeft gelamineerde braziliaans
    palissander zij en achterbladen, een palissander toets en een ceder bovenblad.
    Hallo Noudebel,

    Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met nylonsnarige gitaren. Eerlijk gezegd; Ik heb hem gekocht omdat ik er toevallig tegenaan liep voor een alleszins redelijke prijs en ik nog geen enkele nylonsnaar gitaar had. Ik heb er vandaag even nieuwe snaren op laten zetten bij Souman omdat ik daar toch naartoe moest om de Shiraki te halen. Ik heb er nog niet op gespeeld en zal dat waarschijnlijk ook niet veel doen. Ik weet eigenlijk ook niet wat hij waard is maar in principe wil ik hem wel verkopen tegen de gangbare waarde als er iemand voor komt.
    Ik heb trouwens vandaag nog een Semi-akoestischeTakamine EG568C gekocht in een hele mooie staat en deze meteen ook maar een poetsbeurtje laten geven en voorzien van nieuwe Elixer snaren. Leuke gitaar!!
    Ik zal binnekort wel even een paar foto's plaatsen.
    Laatst gewijzigd door chi; 2 december 2010 om 22:24 Reden: taalfoutje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top