Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 27 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 265
    Junior Member

Standaard foto's plaatsen krijg ik niet voor elkaar

Ik krijg de foto's niet geplaatst maar de link er naartoe staat er wel op. Ik ben nu eenmaal erg onhandig met computers. Ik zoek het nog wel uit.

Senior Member
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chi Bekijk bericht
    Ik krijg de foto's niet geplaatst maar de link er naartoe staat er wel op. Ik ben nu eenmaal erg onhandig met computers. Ik zoek het nog wel uit.
    Hoe/waar verkoop jij jouw gitaren?
    en hoeveel tijd trek jij ervoor uit cq. kost het jou?
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BLUEWEY Bekijk bericht
    Hoe/waar verkoop jij jouw gitaren?
    en hoeveel tijd trek jij ervoor uit cq. kost het jou?
    Ik verkoop niet zo vaak. Ik ben al met al nog maar bezig vanaf februari.
    Af en toe op Marktplaats maar voornamelijk in mijn kennissenkring, collega's, kennissen van kennissen enz.
    Ik heb enkele gitaren op deze manier verkocht o.a. de Seagull die ik noemde. Alles wat ik hiervoor krijg helpt om mijn collectie uit te breiden, niet alleen in aantal maar vooral in kwaliteit.

Super Moderator

Standaard

Nou, ik heb nu een foto uit jouw album aangeklikt, met de rechtermuisknop de url ervan gekopieerd (in Firefox met "afbeeldingslokatie kopiëren", in Internet Explorer moet dat via rechtermuisknop en eigenschappen) en die tussen [IMG] en [/IMG] tags geplakt:

Junior Member

Standaard

Ik zie dat het kan maar ik heb problemen met dit stukje: "die tussen [IMG] en [/IMG] tags geplakt".
    Ik ben erg slecht met computers en weet echt niet wat Tags zijn en wat er bedoeld wordt met die IMG tekens. Hoe kom ik hier aan?
    Sorry hoor maar computers is echt niets voor mij.

Senior Member

Ik zie dat het kan maar ik heb problemen met dit stukje: "die tussen [IMG] en [/IMG] tags geplakt".
    Ik ben erg slecht met computers en weet echt niet wat Tags zijn en wat er bedoeld wordt met die IMG tekens. Hoe kom ik hier aan?
    Sorry hoor maar computers is echt niets voor mij.
    Is heel simpel chi. Let op! << dit is bij Firefox zo !!

je moet zorgen dat je foto site geopend is op de desbetreffende pagina en op de desbetreffende foto.., dit kun je beter eerst doen ! ( i.p.v. dat je nog moet inloggen etc. )

Daar klik je met de rechter muisknop op de foto die geplaatst moet worden en selecteer "afbeeldings lokatie kopieren" !! Oke ???

>> Dan ga je terug naar je bericht waar het in moet komen en klikt het "foto invoegen" icoontje(dat gele dingetje) wat bovenin bij het bericht staat !! Oke ??

>>Dan met je cursor op het witte balkje daarin gaan staan en met de rechter muisknop op "plakken" klikken en; THAT's IT !!

succes.
    Laatst gewijzigd door BLUEWEY; 25 november 2010 om 22:34
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

Junior Member

Standaard

Hier dan toch eindelijk een aantal foto's van mijn bescheiden collectie.
    Ik moet nog een keer een hanger aan de wand maken en dan alle gitaren gelijk op de foto zetten maar zo hebben jullie toch een indruk hoop ik.

Van mijn Shiraki XW70 heb ik nog geen foto's gemaakt (3 dagen geleden gekocht) maar hierbij wel een afbeelding.

Verder heb ik sinds 2 dagen een Takeharu GT500 Compact klassieke gitaar maar hier heb ik nog geen foto's van gemaakt.
    Laatst gewijzigd door chi; 26 november 2010 om 08:37

Junior Member

Standaard nog 2 gitaren uit mijn collectie

Hier nog een paar foto's van mijn Terada FW514 en de Terada W512 12snarig

Senior Member

Post Toelichting w.betr. mijn "groene link" naar Picasa

De groene link onder 'mijn handtekening' kun je d.m.v. de LINKER muisknop selecteren(zonder smiley) door die ingedrukt te houden en van links naar rechts er overheen te slepen,..., vast houden en dan zo in de adresbalk slepen. Dan kom je op mijn Picasa webalbums en kun je o.a. wat creatieve pics van mijn gitaren collectie zien(82stks ofzo), en ook hoe ik ze stapsgewijs wat veranderd heb.

Je ziet daar dus ook 'n uitgebreidere versie van mijn zelfbouw gehannes.

De teller van het aantal keren bekeken, werkt niet. Is niet geactiveerd !!
    Laatst gewijzigd door BLUEWEY; 26 november 2010 om 22:20 Reden: muisknop fout veranderd, sorry

Standaard Takeharu / Terada

Hallo,

Ik zag in je rijtje van de gitaren ook een Takeharu GT500 staan maar helaas,
    deze was op de foto niet te ontdekken. Wel een 'blonde" Terada W504 die
    ik ook een heb. Mooie en goed gebouwde gitaar maar ik heb wel de verstel-
    bare brug door een blokje hout met daarin een normaal kambeentje (ivoor!)
    vervangen. Dan klinkt hij veel en veel beter. Het blijft wel een typische Gibson klank maar daar is niets mis mee!

Ik zou het leuk vinden je bevindingen met de Takeharu te lezen. Ik ben zeer
    enthousiast en dan met name om het timbre dat de gitaar heeft al moet
    ik aan de actie (te laag!) nog wel wat gaan doen.
    Voor de geïnteresseerden: De Takeharu GT500 heeft gelamineerde braziliaans
    palissander zij en achterbladen, een palissander toets en een ceder bovenblad.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten