Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
Niet om jullie te beledigen, maar vinden jullie de nummers die jullie spelen niet een beetje cliché? Er is niets mis mee, maar als ik een band dit hoor spelen loop ik al vrij snel weg, dit hoor ik elk bandje spelen..
Niet dat onze setlist bijster origineel is (paar pagina's terug), maar die nummers hoor ik andere bands niet zo vaak doen eigenlijk.
Hoe kijken jullie daar zelf tegenaan? (en hoe kijken jullie tegen de mijne aan? )
Dat is dus precies wat ik over onze setlist probeer te zeggen. Bijna alle nummers zie je bij alle andere coverbands ook terugkomen. Zou het liefst willen dat we eigen nummers konden maken met hier en daar een cover. Helaas zijn we nog lang niet zo ver en betwijfel ik of we er ooit aan toe zullen komen.