3000 lijkt me erg veel en 750 extreem weinig. Ik zou eerder denken rond de 1500-2000 euro.
Ik heb trouwens het idee dat de 2ehands (instrumenten/effecten/versterkers) markt een beetje op zijn gat ligt. Ik krijg bijna niets meer verkocht terwijl de prijzen die ik vraag zeker niet te veel zijn en de te verkopen gitaren en effecten toch vrij gewild zijn. Een jaar geleden was ik alles zo kwijt. Geen idee waar dat aan ligt.....





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers