-
12 november 2010, 21:34
Pepe, het schijnt dat ceriatone minder is, maar je kan die ods klonen heel mooi modden, die er zelf nog een tonestack bij te zetten, om maar wat te noemen. Ceriatone is dus voor mij n goede optie.
@ tillens dat is mijn olan. ik heb al contact gehad metglaswerks, maar ze zijn behoorlijk duur, en de wachtlijst is 2 jaar. in de tussentijd kan ik me vermaken met een ceriatoneeen , een stray cat 30 (t origineel, de bad cat hot cat, klinkt grandioos, en is overigens gebaseerd op een vox) en een chupacubra 100w (soort van singlechannel variant van marshalls 30thanniversary, dus dat is straks mijn hotrodded marshall).
Dat ik zweert bij mn cmw, marshall en mesa is geen geheim, en heeft er ook alle reden toe. Ik vind mn engl en rivera te gek voor het juiste doel. Spelen, zonder gedoe, alles in 1 pakket. Maar voor het maken van een te gekke toe, schieten ze simpelweg tekort, en dat heb ik in de loop der tijd dat ze in mijn bezit zijn, grif toegegeven. Bij de engl is de kritiek echter wat pittiger geweest dan bij de rivera.
Regels voor berichten