Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 669 van 1797 EersteEerste ... 16956961965966766866967067167971976911691669 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.681 t/m 6.690 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Melden, prima.
    Persoon aanspreken, prima.
    Beide gedaan, geen reactie op gehad.

Maar kijk uit dat je niet hetzelfde doet als wat ik hier deed (vals op op verkeerde gronden beschuldigen).
    WTF??? Die Gibson is zo nep als het maar zijn kan, hoe kom jij er bij dat ik iemand vals beschuldig van het handelen in verboden waar?

Standaard

Dus nogmaals, geert verkoopt geen imitaties.
    verdomme moet me minder met politiek bezig houden ik dacht al doet wilders nu ook in gitaren?
    maar nee het is een andere geert, die vertrouw ik wel in tegenstelling tot bovengenoemde.

Standaard

Harold,

Ik zeg niet dat je dat doet, ik zeg dat men moet uitkijken dat het niet gebeurt.
    De reactie van b.v. Marco doet mij geloven dat dat wel okee zit.
    Juist de jouwe die te snel en (denk ik) wat meer uit emotie komt is juist waarvoor ik wil waarschuwen.
    Je ziet aan wat ik poste dat je door ondoordacht te posten zo maar iemand kan beschuldigen en ik wil waarschuwen dat men daar voor waakt.

En vergeet niet dat er naast valse handelaren (die keihard aangepakt mogen worden) er ook zat mensen zijn die echt niet weten wat ze verkopen, niet iedereen heeft zo veel verstand van gitaren als wij hier allemaal samen.
    Laatst gewijzigd door Tunes; 11 november 2010 om 11:44

Senior Member
    Blog Entries
    4

Smile

Maar kijk uit dat je niet hetzelfde doet als wat ik hier deed (vals op op verkeerde gronden beschuldigen).
    Ook daar letten we op hier! Is namelijk wel gebeurd en ook weer rechtgetrokken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    +1...........!!!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

+2
    Ik heb het afgelopen drie jaar 3 Gibson SG's gekocht (zoon/dochter/bandlid)
    en was blij dat ik kon terugvallen op tips en aanwijzingen uit dit topic.
    In mijn zoektocht ben ik twee keer dubieuze aanbiedingen tegengekomen.

Senior Member

Standaard

Heeft Geert ooit een imitatie aangeboden en er mee geadverteerd alsof het hier om een echte gaat dan? Dat heb ik iig nog niet meegemaakt.

Of heb jij een gitaar van Geert gekocht en het bleek niet te zijn wat hij adverteerde?

Ik denk van niet en heb het idee dat dit een gevalletje smaad is. En dat wanneer ik gelijk blijk te hebben dit toch wel een kwalijke uitspraak is die je nu doet.

Dat is niet netjes, ik hoop dat je dat inziet en je overweegt je uitspraak je herzien.
    Nee Mac,

Ik verkoop geen illegale Gitaren zoals nep Gibby's etc., je weet hoe ik over die handel denk, ik ben er principieel op tegen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Hahaha, jaja, Geert een oplichter!?

Ruzie Geert?
    Nee hoor, ik heb een schoon geweten, in mijn advertenties staat duidelijk mijn volledige naam en mijn vaste telefoonnummer staat ook vermeld.

Ik doe naar eer en geweten mijn handel en verstop mij niet in de anonimiteit van Internet

Nee hoor dat doet hij niet, ik zou het niet durven zeggen.
    Wat ik wel durf te zeggen is dat iedereen overdrijft in zijn advertenties en dat er hier een paar gaan die steeds verder gaan in het "aanpakken" van mensen op mp.
    Daar is volgens mij mp zelf voor en behoor je dat gewoon te melden.

Voor wat betreft mijn opmerking, geert verkoopt geen imitaties, maar zijn advertenties gaan wel ver in het aanprijzen van zijn gitaren (daarin is hij echt niet de enige hoor) en dat mag ook.
    Maar om dan hier elke adverteerde op marktplaats te willen knippen en scheren, hoe veel van die nep adverteerders zijn echt oplichters ?

Het is prima om deze gasten aan te pakken maar pas op dat jullie niet steeds verder gaan.

Btw is er nu al iemand bij Martien langs geweest, over uitspraken her zien gesproken.
    Je beticht ons van het onderuit halen van Martien, onder andere naar aanleiding van zijn advertentieteksten.
    En je zou eigenlijk willen dat iemand van het forum "live" deze gitaren gaat bekijken.

Wel vreemd dat je, zonder een advertentie van mijzelf als voorbeeld te nemen, mij op dezelfde wijze onderuit probeert te halen, zonder dat je mij kent, of mijn gitaren hebt geprobeerd en mij min of meer als een soort van fantast neerzet, beetje de pot verwijt de ketel... toch?

Ten eerste, ik verkoop geen gitaren die in strijd zijn met auteurs- en merkenrechtelijke regels.
    Ten tweede assembleer ik geen gitaren, ik repareer oude gitaren en daar waar nodig is, vervang ik defecte onderdelen en verkoop ze door.
    Ik pretendeer dus geen gitaren te bouwen die "custom shop kwaliteit" bezitten, voor een fractie van de prijs

Daarnaast heb ik vele van de reparaties, inclusief nekbreuken, kopbreuken etc. hier op het forum geplaatst en dit altijd in mijn advertenties gemeld, ook daar ben ik dus helder en transparant in, iedereen kon het zien.
    Ik plaats daarnaast ook geen fake decals op gitaren en dit verzoek zal ik ook nooit inwilligen ten aanzien van potentiële kopers.

[advocaat van de duivel modus: ]
    Dat weten we nog niet met zekerheid C, misschien heeft tunes wel een gitaar van Geert gekocht als zijnde een echte ..... (vul merk/toestand in) maar toen hij het pakketje openmaakte zaten er straatklinkers of stoeptegels in? Misschien kan tunes zijn bewering onderbouwen met foto's en bankafschriften? Wij weten het niet, alleen Geert en tunes weten hoe het zit!
    [/advocaat van de duivel modus]

Maar tot nu toe heeft Geert geen schijn tegen hem.
    Nee ik ken Tunes niet, ik weet niet wie het is.

Daarnaast kan ik met de hand op mijn hart zeggen dat ik nooit negatief commentaar heb gehad, of klachten heb gehad van mensen die bij mij een gitaar hebben gekocht, velen zijn al meerdere keren bij mij teruggekomen om nog een gitaar te kopen vanwege de tevredenheid van een eerdere aankoop.

Maar mag ik er nogmaals op wijzen dat jullie moeten oppassen met het beschuldigen (precies zoals ik deed) van mensen hier op het forum.
    Dit topic is begonnen om te waarschuwen, te melden wat je zoal vind.
    Maar het begint steeds meer op de valse gitaren politie te lijken.

En ik probeer te waarschuwen dat men daar ook te ver in kan, ik vond Martien toch een beetje richting het randje gaan. En voor je het weet zit er een jongetje van 16 tussen die echt te goeder trouw zijn ooit gekochte gitaar op mp zet.
    We moeten er wel voor waken dat die hier niet aan de schandpaal wordt gezet.
    Tuurlijk mag je dat, alleen je moet dingen niet uit zijn verband gaan rukken en een vingerwijzing doen naar mensen die zich op een heel ander vlak bezig houden --> nepgitaren verkopen---> opgeknapte officiële gitaren verkopen

Nee hoor Geert heeft mij nooit besodemieterd.

Mijn (achteraf) misplaatste opmerking naar Geert laat zien hoe snel je e.a. kan laten gebeuren en dat kan dus ook met jullie posts gebeuren.
    Harold,

Ik probeer de vragen helemaal niet te vermijden, ik heb ze zelfs al beantwoord.
    Wat er mis mee kan gaan heb ik toch duidelijk aangegeven.

Melden, prima.
    Persoon aanspreken, prima.

Correct, maar kijk dan zelf ook uit, met met wat je plaatst, want zoals je nu ziet, roept dit een boel onnodige discussies op die niet nodig zijn en je nagelt mij, zonder onderbouwing aan de schandpaal en das jammer.

Maar je wilde eigenlijk graag een mening hebben over de gitaren van Martien, van iemand die de gitaren van Martien in handen had gehad guess what... ik heb er meerdere "live gezien"

Ik kan je zeggen dat het alles behalve "customshop kwaliteit" is.

De gitaren hadden stuk voor stuk niet de 100 procent Fender shape en als ik keek naar def afwerking van de body's deden ze mij sterk denken aan cheapo Chinese makelij.

De halzen net zo, ruw afgewerkt, ruw gefreesd, grof gelakt en het fretwerk, zag er ook niet juf en het uit.
    Tuners schots en scheef gemonteerd, mede doordat vaak de boorgaten voor de asjes ook niet in lijn lagen met elkaar en last but not least stuk voor stuk, goedkope plastic topkammetjes.
    Bruggen niet in het lood op de body gemonteerd en als ik de bruggen en zadels bekeek, nou nee niet geweldig.

Alleen bij de Cabronita tele had ik het gevoel dat die wat betere onderdelen had gebruikt en die zag er qua afwerking ook redelijk uit

Qua afstelling vond ik tevens dat de actie ook vrij hoog was op alle gitaren.

GFS pick-ups zijn prima elementen voor het geld, maar daar redt je het gezicht van een gitaar niet mee

Senior Member
    Blog Entries
    4

Thumbs up

Geert,

Ik geloof je op je woord en je lieve, eerlijke uitstraling.
    Ik denk dat daarmee de kous af is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Indiedennie Bekijk bericht
    Valt niet op te maken uit een paar plaatjes van internet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten