Ik vind het ook een kwalijke en ongefundeerde opmerking.
Dus graag onderbouwing voor het feit dat Geert volgens jou de boel loopt te bedonderen, anders lijkt het me toch wel een flinke rode kaart waard.
En dat al na de 15e post, een nieuw record?
Ik vind het ook een kwalijke en ongefundeerde opmerking.
Dus graag onderbouwing voor het feit dat Geert volgens jou de boel loopt te bedonderen, anders lijkt het me toch wel een flinke rode kaart waard.
En dat al na de 15e post, een nieuw record?
Can't have to many Tele's
Ik heb zo het idee dat Tunes Martien betreft, kan het ook flink mis hebben hoor.
Nee hoor dat doet hij niet, ik zou het niet durven zeggen.
Wat ik wel durf te zeggen is dat iedereen overdrijft in zijn advertenties en dat er hier een paar gaan die steeds verder gaan in het "aanpakken" van mensen op mp.
Daar is volgens mij mp zelf voor en behoor je dat gewoon te melden.
Voor wat betreft mijn opmerking, geert verkoopt geen imitaties, maar zijn advertenties gaan wel ver in het aanprijzen van zijn gitaren (daarin is hij echt niet de enige hoor) en dat mag ook.
Maar om dan hier elke adverteerde op marktplaats te willen knippen en scheren, hoe veel van die nep adverteerders zijn echt oplichters ?
Het is prima om deze gasten aan te pakken maar pas op dat jullie niet steeds verder gaan.
Btw is er nu al iemand bij Martien langs geweest, over uitspraken her zien gesproken.
Ik heb ook zo mijn vermoedens dat een ip check in Opperdoes uit zal komen, wie weet.
Ik heb mijn reactie nog is nagekeken en hij is niet netjes, ik zal hem dan ook aanpassen/verwijderen.
Dus nogmaals, geert verkoopt geen imitaties.
Aanprijzen en flink overdrijven(ik zeg niet dat Geert dit doet, maar alla..)is iets heel anders dan een merk plakken op een stuk brandhout en deze voor de hoofdprijs te willen verkopen. Als je dat verschil niet inziet, dan vind ik het erg jammer voor je en zal je wel vaker dit soort nare opmerkingen maken.
Ten 2e denk ik dat, indien je het verschil wel ziet, je een excuus richting Geert mag maken.
Ten 3e, stel je eens voor in het daarvoor bedoelde topic, het is wel zo netjes.
Wie ben je, waar kom je vandaan en wat speel je.
Edit, je hebt het al aangepast..
[advocaat van de duivel modus: ]
Dat weten we nog niet met zekerheid C, misschien heeft tunes wel een gitaar van Geert gekocht als zijnde een echte ..... (vul merk/toestand in) maar toen hij het pakketje openmaakte zaten er straatklinkers of stoeptegels in? Misschien kan tunes zijn bewering onderbouwen met foto's en bankafschriften? Wij weten het niet, alleen Geert en tunes weten hoe het zit!
[/advocaat van de duivel modus]
Maar tot nu toe heeft Geert geen schijn tegen hem.
Maar mag ik er nogmaals op wijzen dat jullie moeten oppassen met het beschuldigen (precies zoals ik deed) van mensen hier op het forum.
Dit topic is begonnen om te waarschuwen, te melden wat je zoal vind.
Maar het begint steeds meer op de valse gitaren politie te lijken.
En ik probeer te waarschuwen dat men daar ook te ver in kan, ik vond Martien toch een beetje richting het randje gaan. En voor je het weet zit er een jongetje van 16 tussen die echt te goeder trouw zijn ooit gekochte gitaar op mp zet.
We moeten er wel voor waken dat die hier niet aan de schandpaal wordt gezet.
Dank je wel voor deze rectificatie, word gewaardeerd
Overdrijven in advertenties doen inderdaad heel veel mensen, maar kan vaak aan overenthousiastme te wijten zijn.
In dit geval van de supreme:
Er word niet alleen gesuggereerd dat het om een Gibson gaat maar het word zelfs beweerd. Dit soort gevallen zijn erg kwalijk voor de markt en gaat van kwaad tot erger. Als dit soort oplichters geld ruiken dan is het logisch dat er een vervolg op komt.
Hoe dan ook tunes,
goed gedaan!!!
Favorieten/bladwijzers