Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 668 van 1797 EersteEerste ... 16856861865866666766866967067871876811681668 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.671 t/m 6.680 van 17961
    Senior Member

Standaard

In geval Martien duikelt hij 2 keer flink over het randje.
    Ten eerste plakt hij merken op stukken brandhout.
    Wel of niet verboden, ik laat het in het midden, maar het is al niet fris.
    Ten 2e probeert hij ze voor de hoofdprijs te verkopen.
    Bij elkaar opgeteld riekt het naar oplichting.

In de gevallen van Chinese nep Gibsons, hier worden illegale producten aan de man gebracht.
    Ik spreek nog niet eens over mogelijke doorverkoop aan nietsvermoedende tieners.

Beide gevallen is een pek en veren situatie en daar kan niet genoeg voor gewaarschuwd worden.

Ervaring leert, dat marktplaats hier niets of te weinig aan doet. Gelukkig zijn er op dit forum genoeg wakende mensen die ze een handje mee willen helpen om dit soort illegale praktijken te laten mislukken of in ieder geval flink te saboteren. En we hebben met zijn allen genoeg gezond verstand om te zien of het pure oplichting is, of dat het om een gevalletje nietsvermoedende verkoper gaat.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Maar het begint steeds meer op de valse gitaren politie te lijken.
    En wat is daar mis mee?

Standaard

Dat hoop ik Marco.

Senior Member

Standaard

Ik heb mijn reactie nog is nagekeken en hij is niet netjes, ik zal hem dan ook aanpassen/verwijderen.

Dus nogmaals, geert verkoopt geen imitaties.
    Hallo Tunes.

Je hebt gelijk met stellen dat je moet oppassen met het beschuldigen etc. van wie dan ook, maar jouw opmerking over Geert was natuurlijk niet echt kies (zoals je zelf al aangeeft en dat waardeer ik). Vandaar de reactie van een aantal forumleden dat Geert kent als een integere vent die niet te beroerd is om iets voor anderen te doen en met enthousiasme en m.i. de nodige kennis op dit forum aanwezig is.
    Overigens is Geert mans genoeg om zichzelf hierin te verdedigen, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe het voor hem wordt opgenomen.

Gr. C.

@Mac:

Edit. zie dat er meer mensen inmiddels hebben gereageerd met vergelijkbare strekking! Mooi forum!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 11 november 2010 om 11:27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En wat is daar mis mee?
    Die vraag moet je niet aan mij stellen, maar moeten jullie in je achterhoofd houden bij elke post hier.
    Als je dat doet dan zal het nog wel goed gaan en geloof ik wat Marco poste.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Wink

Maar mag ik er nogmaals op wijzen dat jullie moeten oppassen met het beschuldigen (precies zoals ik deed) van mensen hier op het forum.
    Dit topic is begonnen om te waarschuwen, te melden wat je zoal vind.
    Maar het begint steeds meer op de valse gitaren politie te lijken.

En ik probeer te waarschuwen dat men daar ook te ver in kan, ik vond Martien toch een beetje richting het randje gaan. En voor je het weet zit er een jongetje van 16 tussen die echt te goeder trouw zijn ooit gekochte gitaar op mp zet.
    We moeten er wel voor waken dat die hier niet aan de schandpaal wordt gezet.
    Zie de fijn gekleurde tekst in mijn onderschrift.

Senior Member

Standaard

Die vraag moet je niet aan mij stellen, maar moeten jullie in je achterhoofd houden bij elke post hier.
    Als je dat doet dan zal het nog wel goed gaan en geloof ik wat Marco poste.
    Zo, jij kunt vragen goed ontwijken! Of heb je zelf iets te verbergen?

Illegale handelswaar aanbieden: pek en veren. Valse gitaren politie FTW!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Hallo Tunes.

Je hebt gelijk met stellen dat je moet oppassen met het beschuldigen etc. van wie dan ook, maar jouw opmerking over Geert was natuurlijk niet echt kies (zoals je zelf al aangeeft en dat waardeer ik). Vandaar de reactie van een aantal forumleden dat Geert kent als een integere vent die niet te beroerd is om iets voor anderen te doen en met enthousiasme en m.i. de nodige kennis op dit forum aanwezig is.
    Overigens is Geert mans genoeg om zichzelf hierin te verdedigen, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe het voor hem wordt opgenomen.

Gr. C.

@Mac:
    ..... .....

Senior Member

Standaard

Een voorbeeld, tunes: Er was iemand op dit forum, die elke Epiphone die te koop aangeboden werd, als twijfelachtig betitelde. Die werd daar ook gewoon op aangesproken, het moest geen heksenjacht worden. Die gast werd niet meer serieus genomen.
    Ook werd er onlangs een sg aangeboden die volgens de verkoper uit 1968 kwam, hij wilde er het bedrag van 2000 euro voor hebben. Oplettende forumleden hebben hem netjes een mail gestuurd, dat het een sg uit 1970 of later betrof(ik dacht dat Geert er ook 1 van was) en hij heeft vervolgens zijn advertentie aangepast en de vraagprijs gehalveerd.
    Het forum en de oplettendheid daarvan heeft dus ook positieve kanten en we zijn echt wel realistisch hierin(althans, die indruk heb ik)
    Can't have to many Tele's

Standaard

Harold,

Ik probeer de vragen helemaal niet te vermijden, ik heb ze zelfs al beantwoord.
    Wat er mis mee kan gaan heb ik toch duidelijk aangegeven.

Melden, prima.
    Persoon aanspreken, prima.

Maar kijk uit dat je niet hetzelfde doet als wat ik hier deed (vals op op verkeerde gronden beschuldigen).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten