Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 408 van 904 EersteEerste ... 308358398406407408409410418458508 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.071 t/m 4.080 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik wil niet spemmen maar heeft fisherman niet zijn el Maya LP custom te koop staan? Is zoiets niet minstens €500,- waard dan? Ik heb geen verstand van die clones maar er zijn er hier zat die dat wel hebben.

Eigenlijk is dit dus wel spam.
    Ik vind hem niet op gitaarmarkt en marktplaats? misschien is ie al weg? of ben ik scheel
    Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
    FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
    Amp: Brunetti MC2

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    kasuga en ibanez een wereld van verschil, kasuga is minder bekend maar over het algemeen erg goed terwijl ibanez veel brol heeft uitgepoept.
    kasuga bouwde voor tokai terwijl fujigen nog wel eens hun duurdere gitaren uitbesteden aan oa matsumoku.
    ik heb leiver een goedkope kasuga dan een ibanez in dezelfde prijsklasse, je kan er donder op zeggen dat de kasuga beter is.

ik word ondertussen helemaal ziek van het lawsuit gezwam, net of elke pre lawsuit gitaar een topper is en veel waard, er wordt alleen vergeten dat ook na de lawsuit hier naar europa waar dat niet speelde nog zat gitaren vertrokken met wel de juiste kop.
    dat hele lawsuit gebeuren geldt voor gitaren bedoeld voor de USA, alleen om meer problemen te voorkomen stapten op den duur bijna alle merken van de correcte gibson kop af, al is hondo nog vrij lang doorgegaan.
    het is gewoon een prijsopdrijvende term waar sommige mensen op geilen.
    Of het 100% waar is durf ik niet te zeggen maar ik heb meerdere dingen gelezen dat kasuga de oem builder was van yamaha.
    Dus oude vliegende samurais en sg's zouden er maar zo vandaan kunnen komen.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allonso1990 Bekijk bericht
    Ik vind hem niet op gitaarmarkt en marktplaats? misschien is ie al weg? of ben ik scheel
    Klik op mijn nickname en kijk tussen mijn vrienden. Daar staat fisherman wel tussen en stuur hem een pm.

Senior Member

Standaard Gone....with the wind

Oké bedankt! als iemand anders nog een goede les paul vindt voor max. 500 euro hoor ik het graag!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik wil niet spemmen maar heeft fisherman niet zijn el Maya LP custom te koop staan? Is zoiets niet minstens €500,- waard dan? Ik heb geen verstand van die clones maar er zijn er hier zat die dat wel hebben.

Eigenlijk is dit dus wel spam.

Heren....de EL MAYA is verkocht (idd Mac!) en voor de geinteresseerden, de nieuwe eigenaar, een fantastische gitarist, was totaal overdonderd door de kwaliteit en bespeelbaarheid en betaalde dus de vraagprijs. (boven de 500!).

(voor minder had ze ook écht niet weggegaan)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Heren....de EL MAYA is verkocht (idd Mac!) en voor de geinteresseerden, de nieuwe eigenaar, een fantastisch gitarist was totaal overdonderd door de kwaliteit en bespeelbaarheid en betaalde dus de vraagprijs. (boven de 500!).
    Gefiliciteerd je bent weer een stap dichter bij een gibby custom

Senior Member

Standaard Thanks man!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Gefiliciteerd je bent weer een stap dichter bij een gibby custom
    Dank je wel kerel!
    Dan moet de gezondheid wel wat verbeteren, want 24/7 pijn is #%#$%#@!!!!!

Senior Member

Standaard

Dank je wel kerel!
    Dan moet de gezondheid wel wat verbeteren, want 24/7 pijn is #%#$%#@!!!!!
    Daar dan heel veel sterkte mee.

Senior Member

Standaard Thanks again!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Daar dan heel veel sterkte mee.
    Yup, thanks again.
    Als ik één uur speeltijd per week realiseer is dat al veel.
    Rug is totaal naar de klote, moet op zeer korte termijn weer ergens door zo'n scan-apparatus heen, want niemand weet meer wat er nog aan te doen valt....misschien zo'n soort Terminator-ruggegraat implanteren??

Senior Member

Standaard

Heren....de EL MAYA is verkocht (idd Mac!) en voor de geinteresseerden, de nieuwe eigenaar, een fantastische gitarist, was totaal overdonderd door de kwaliteit en bespeelbaarheid en betaalde dus de vraagprijs. (boven de 500!).

(voor minder had ze ook écht niet weggegaan)
    bedankt dat je het even laat weten! en sterkte met je rug!
    Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
    FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
    Amp: Brunetti MC2

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    kasuga en ibanez een wereld van verschil, kasuga is minder bekend maar over het algemeen erg goed terwijl ibanez veel brol heeft uitgepoept.
    kasuga bouwde voor tokai terwijl fujigen nog wel eens hun duurdere gitaren uitbesteden aan oa matsumoku.
    ik heb leiver een goedkope kasuga dan een ibanez in dezelfde prijsklasse, je kan er donder op zeggen dat de kasuga beter is.

ik word ondertussen helemaal ziek van het lawsuit gezwam, net of elke pre lawsuit gitaar een topper is en veel waard, er wordt alleen vergeten dat ook na de lawsuit hier naar europa waar dat niet speelde nog zat gitaren vertrokken met wel de juiste kop.
    dat hele lawsuit gebeuren geldt voor gitaren bedoeld voor de USA, alleen om meer problemen te voorkomen stapten op den duur bijna alle merken van de correcte gibson kop af, al is hondo nog vrij lang doorgegaan.
    het is gewoon een prijsopdrijvende term waar sommige mensen op geilen.
    Inderdaad, ik zie de term weer erg veel opduiken de laatste tijd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten