Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto Bekijk bericht
    Dat is ook gek. Mijn ht5 heeft geen master volume en ik kan hem op fluister-sterkte zetten.
    Het betreft een HT20. Is moeilijk op fluistersterkte te zetten, vind ik zelf.

Standaard

Tja, dat is natuurlijk het eeuwige dilemma van de gitarist he. Ik heb voor voor nachtelijke capriolen ook een UX2 staan voor aan mijn Macbook Pro. Mogen dan wel net niet geluiden zijn in vergelijking met mijn Koch en mijn Kitty Hawk, maar ik vermaak me er prima mee.
    Soms moet je gewoon concessies doen. Trouwens, je versterker klinkt ook anders als je met een powersoak/koptelefoon gaat spelen 's avonds. Ik denk dat het het best is als je gewoon leert te werken met de opties die je nu al hebt, want die zijn best goed!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    Tja, dat is natuurlijk het eeuwige dilemma van de gitarist he. Ik heb voor voor nachtelijke capriolen ook een UX2 staan voor aan mijn Macbook Pro. Mogen dan wel net niet geluiden zijn in vergelijking met mijn Koch en mijn Kitty Hawk, maar ik vermaak me er prima mee.
    Soms moet je gewoon concessies doen. Trouwens, je versterker klinkt ook anders als je met een powersoak/koptelefoon gaat spelen 's avonds. Ik denk dat het het best is als je gewoon leert te werken met de opties die je nu al hebt, want die zijn best goed!
    Ik ben momenteel ook meer dan dik tevreden met het spul wat ik heb. Ik heb die UX1 toen gekocht om mee op te kunnen nemen. Wat ik nu niet echt een prioriteit vind. En de geluiden die erin zitten vind ik niet echt geweldig.

Standaard

Die geluiden zijn niet geweldig, maar goed genoeg om 's avonds te spelen joh! Een koptelefoon zorgt toch ook al voor een ander geluidsbeeld dan een speakercabinet.

Senior Member

Standaard

Roel, Misschien kun je eens Amplitube 3 proberen. Dat klinkt toch wel heel lekker moet ik zeggen.
    FLICKR
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Opgelet voor gitaristen met ' lange vingers' : die stelen je licks

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Het betreft een HT20. Is moeilijk op fluistersterkte te zetten, vind ik zelf.
    Datzelfde probleem hem ik ook met de mijne. Het is of veel te zacht om fatsoenlijk mee te kunnen spelen, of het gaat te hard om ruzie te vermijden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto Bekijk bericht
    Harley Benton 2x12 vintage...
    ...Ook maar meteen besteld bij onze oosterburen.

Als de HT-1 en cabinet binnen zijn volgt een uitgebreide review.

Stay tuned!

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=AtDaqJssqoA

De Lil' nighttrain van Vox klinkt ook erg lekker....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinchaholic Bekijk bericht
    ...Ik heb om van het zeurende GAS af te zijn zojuist een HT1 head besteld bij Thomann.

Mijn eerste buizenversterker(tje), snif wat een mooie maandag. Nog een paar weekjes de tijd om een mooi cabje te kopen. Iemand nog aanraders/tips? 2x12? 4x12?

Aw, snap! Thomann gaat er langer over doen.
    Waarschijnlijke levering op 10.12.2010.

Nog even geduld dus.

Senior Member

Standaard

Net een sms binnengekregen, de HT-1 is onderweg. Wham Bam, thank you m'am! Harley Benton 2x12 vintage van de week al binnengekregen, ziet er netjes uit.

Wordt mijn eerste (buizen) head + cab combi. Om niet te hoeven wachten als ie binnen is: welke kabels heb ik nodig om em aan te sluiten?

Deze?:

Alvast bedankt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten