Nice Hoogie!
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Mijn collectie momenteel:
Hoop veranderd de laatste tijd i.i.g.
Van links naar rechts:
Tokai Les Paul LS85 Goldtop met Seymour Duncan Phat cats (p90's):
Hamer XT Special Junior, recentelijk voor weinig verkregen. Na het solderen van een fatsoenlijke volume pot (CTS) (toon control is niet aangesloten meer) erg lekkere heldere maar vette P90 toon:
Fender Telecaster (MiM) uit de Guitar Centre special edition lijn met SD broadcaster in de brug en een Nocaster nek pup voor Strat achtige geluidjes:
Allemaal singlecoil dus... Gaat momenteel (en zeker de komende jaren) over een Vox AC15 heritage (ef86 kanaal), met als OD een Fulltone GT-500.
Liggend een Martin DX-1, prima gitaar voor weinig geld na een goede stup.
Momenteel geen gas meer! Dus helemaal blij!
Laatst gewijzigd door MarkV; 16 oktober 2010 om 11:32 Reden: Oops grote plaatjes
Lekker hoor, die grooooote foto's!
De Hamer vind ik de knapste, 100 % rok en rol![]()
Mwa...
hier mijn collectie
een fender usa strat
een gibson les paul studio uit 1985
een Vintage les paultje peter green style
een cort x11 die eigenlijk al dood had moeten zijn aan alle kante is de body gescheurd door val 5 jaar geleden, maar hij speelt en klinkt eigenijk steeds beter
![]()
Dat issie zeker. Tis een made in Indonesia geval welke ik voor 200 euro incl. verzenden van Ebay heb gehaald. Zal niet zeggen dat deze een Gibson Custom Shop reissue DC les paul verslaat () maar het is voor het geld echt een goede gitaar, klinkt goed, niet te zwaar, fatsoenlijk afgewerkt en speelt als een droom. Echt een aanrader die Hamers.
Favorieten/bladwijzers