Ik moet wel zeggen dat JM's vooral lekkerder zijn als ze 250k pots hebben i.p.v. de 1M pots die erin 'horen'. Maar de bodyvorm, brug en trem liggen me gewoon beter om de één of andere reden. Lang genoeg op een goeie Tele gespeeld met veel plezier, maar een goeie JM... ach...
Ik wil eigenlijk geen JM plaatjes posten in het Tele topic, maar Henri, ze lelijk noemen: foei!
@C: gewoon een keer doen. Je moet 'm wel echt even omhangen, want dan ervaar je pas hoe comfortabel die body tegen je lichaam hangt. Ongeëvenaard. Aanstaande zondag mini-meeting waar je welkom bent, maar je woon niet echt in de buurt geloof ik hè?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Mijn Jaguar is dus inderdaad ook echt veel beter geworden nu ik de 50 K tonepot permanent op het halselement heb zitten, en in de brug een SD JB Jr. heb zitten (overigens met alleen een 1 meg pot). Ook alle oorspronkelijke knoppen eruit, en een 3-standenschakelaar en een schakelaar om de Duncan serie of parallel te schakelen. Dus qua elektronica is er weinig Jaguar aan, maar wát een fijne gitaar!
Zelf nog maar even een poging ondernomen om een fototje te maken, maar het licht en mijn camera wilde niet echt meewerken dus dit zijn ze geworden:
Heb het vandaag ook weer aangedurft mijn strat aan te rakenMaar dat maakte me alleen maar nog blijer bij mijn Tele
Zowel de sound als het spelen is zo veel beter!
tijdje geleden de enige tele die ik had verkocht. Uiteraard kort daarna beseft dat een gitarist zonder tele maar een halve is, dus nu is er deze: my tele grail
I'm a happy camper
En ik een heppie Kamper
![]()
Favorieten/bladwijzers