volgens mij heb jij(en anderen) heel goed door dat ik precies weet wat ik heb getyped.Ik ben nogal matig met dingen goed schrijven of typen maar mn muziek kennis/liefhebberij zit wel goed hoor.uiteraard heb ik elke lp(ja vinyl) van the pink floyd(sound) in mn bezit en ken ik ze ook goed. De laatste tijd nog geluisterd naar 'the final cut' wat een goede plaat zeg.(okey niet de makkelijkste maar jij noemt atom heart mother dus dat komt wel goed.
ik hou van een beetje ouwehoeren en flauw zeuren,maar de knipoog was wel duidelijk met de heer holdsworth en hazel, een muziek kenner hoort dan in gedachten de strakke fusion/jazz en de primitive maar oo zoo emotionele gitaar partijen zoals 'maggot brain' en vele andere prachtige nummers.Ik maakte er een grapje van omdat de TS er zo super serieus over doet dat hij een paar signature snaren heeft gekocht,ik kon er om lachen en nam er een loopje mee. (hoezo bassisten in een reactie hahaha sorry) ik moet toe geven dat ik wel naar een jimi hendrix signature gitaar kabel heb gezocht,zn stoffen krul snoer met dikke haakse pluggen!(en hoopte dat er een marshall aan vast zou zitten) maar genoeg geluld. Nu tijd om eventjes een (gestolen) mp4 van de 3Jees en ene plaat van frans (bouwer/duits) te gaan luisteren met een lekkere pot pit bier in de trillende handen al mee schreeuwend de klagende buren niet te gaan bemerken!

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers