Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
Is een goeie... overigens iets waar ik inderdaad al eens mn wenkbrauwen over deed fronsen.. Het zal ongetwijfeld ook 'alleen' maar een goeie marketing truc zijn om heeel handig in te spelen op de custom shop signature Strat.. (die afgesteld is op DIT setje snaren). Het zal vast wel een gevalletje handjeklap zijn tussen firma Fender en GHS, vandaar het topic.. wat weten jullie ervan? Ik heb echt niet de ilusie dat Gilmour zn snaren ook bij lord of the strings besteld en er dan een setje opgooit (of Phil Taylor in dit geval) die zo uit de fabriek of verpakking komen.
Ik heb wel het idee dat mn G wat voller klinkt en wat harder doorkomt.. Het lijkt wel alsof ik in het laag meer bas heb en in het hoog een wat vollere treble.. Voor de rest merk ik eigenlijk weinig verschil met mn Boomers qua dikte of speelgemak. Het geeft mn sound wel een ander kleurtje.. dat wel. Ik wil alleen maar stoeien over de sound en ik hoef niet uit de droom geholpen te worden..
Vraagje, hoe lang lagen je vorige snaren erop?

En verder, tsjah, het ene setje kan je beter liggen dan het andere setje. Als dit setje je bevalt, vooral op blijven spelen!