Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1087 van 1214 EersteEerste ... 875879871037107710851086108710881089109711371187 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.861 t/m 10.870 van 12136

Standaard

wat een gedoe, dan zet je je flesje naast je versterker.

Bottomline, ongeacht je aansluitingen, water/bier/andere vloeistoffen over je board is nooit slim.

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heibel Bekijk bericht
    Living on the edge he.. Nee, ik was er ook al over aan het twijfelen of dat wel de beste oplossing was, maar ik kom 'm elders eigenlijk niet kwijt, omdat m'n boardje vrij laag is..Voorts ga ik er voorlopig van uit dat de hoeveelheid bier dat ik uit m'n boardje moet gieten na 'n optreden wel mee gaat vallen..Heb je daar slechte ervaringen mee, overigens? Ik zie veel boardjes (waar onder die van Zijler), waar 'n contactdoos bovenop ligt, dat is toch feitelijk hetzelfde probleem?
    Ach, als je speelt zit er toch een stekker in en staat er pas spanning op..... 't Moet wel erg heftig gaan voor daar iets fout mee gaat, volgens mij.
    Ik speel regelmatig in tenten en heb zo'n Rockbag-case met ook de stekker er zo op, nog nooit een probeem geweest. Ik heb wel de originele connector (zo'n cassetterecorder-achtig ding) vervangen door een euro-stekker. Iets steviger en vooral universeler.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    Bottomline, ongeacht je aansluitingen, water/bier/andere vloeistoffen over je board is nooit slim.
    Precies !!!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

......of je verlengt de 9V-kabel(s), en stopt de adapter(s) in hetzelfde stopcontact als die van je amp; nooit meer 230V op je board.....

Met een Pedalpower o.i.d. is het natuurlijk niet echt een optie...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    ......of je verlengt de 9V-kabel(s), en stopt de adapter(s) in hetzelfde stopcontact als die van je amp; nooit meer 230V op je board....Met een Pedalpower o.i.d. is het natuurlijk niet echt een optie...
    Ik werk met 2 PSA adapters, dus op zich is zoiets wel mogelijk..Moet eens het totaal MA berekenen wat m'n boardje gebruikt, anders zou ik de adapter i.d.d. bij m'n versterker kunnen plaatsen en dan via 'n reguliere stroomkabel 9v naar m'n boardje kunnen sturen..

Senior Member

Standaard

Dikke kans dat het qua Ampères makkelijk kan, maar die wah en/of een ander pedaal zou kunnen storen.
    Ik heb zelf een verlengkabel van 7,5 m. gesoldeerd, bevalt uitstekend.

Senior Member

Standaard

Nieuwe toevoeging, een bass-boost. Vrij subtiel pedaal afhankelijk van de plaatsing voor een subtiel effect, niet duur en ik ben er happy mee! Nu nog testen op repetitie-volume.

Foto's zijn een beetje noisy door facebook uploader en missch.... "WHATEVER!!"

Alleen die laatste doet heel lastig met 9v voedingen...
    Laatst gewijzigd door hezz; 15 september 2010 om 15:08

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghk123 Bekijk bericht
    Geinig, dat ding heb ik ca 10 jaar geleden ontworpen. Komt ie zo nog eens voorbij Gebruik hem zelf ook nog maar dan alleen om tussen twee dunlop fasels te schakelen (die gele en rode).
    Dat lijkt me nu een mooi projectje. Helaas is die printplaat 'discontinued' bij GGG.

Komen de meeste componenten rechtstreeks van de originele Wah, of zit er veel verschil tussen? Ik heb namelijk een Dunlop CryBaby (GCB95), maar ben niet echt tevreden over het geluid. Ik heb al wat mods gedaan volgens de stinkfoot website, maar vind het nog steeds niet ideaal.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht

Alleen die laatste doet heel lastig met 9v voedingen...
    blijft die kat niet vastplakken zo aan het klitterband !?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    (ik zie bijvoorbeeld dat je een stekkerdoos gebruikt voor je one-spot. Als dat je enige adapter is, kan je net zo goed een verlengsnoer gebruiken met een platte contrastekker, en het geheel vastzetten met klitteband.)

Ik zie dat je een warwick case gebruikt. Prima ding! Zelf ook gehad.
    Mocht je kleiner willen, dan kan je eventueel een zelfbouw/custom 3-way swich overwegen om de schakelaars van je amp te vervangen, en dan past het allemaal uitstekend op een pedaltrain junior.
    die schakelboxen zitten er voor de lol op, tenminste, anders is dat board wel heel erg groot ! De dubbele van de VOX gaat er zsm af maar omdat ik bijna niet meer verhuis met het board staat hij er voor het gemak even op, de enkele staat er standaard nog wel op !

De Nova heb ik verkocht en een DD5 + FS5U ervoor in de plaats, de tuner wil ik eigenlijk ook nog vervangen voor een andere... En er komt nog een drive pedaal, las wat over de DLS, alleen zou ik die dolgraag willen testen maar Schiedam is zo ver weg van Groningen of Zwolle ! Met nog meer geluk daarnaast nog een mudhoney, maar dat gaat over een hele poos pas gebeuren, haha !

De voeding bedoel je dan: gewoon de adapter op z'n kop, en dan een standaard verlengsnoer naar je pedalboard leggen?

bedankt voor je tips! Misschien komt er nog wel een keer een junior of wat anders, maar voor nu ben ik nog prima tevree met dit (zolang ik er niet mee hoef te sjouwen )!

Zeiler!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Bestaat er eigenlijk ook iets zoals een 'mini-FX-loop' pedaaltje, een pedaal waar je meerdere pedalen aan kan lussen zodat je in één trap meerdere pedalen kan aan/uitschakelen?
    De Boss LS-2 kan dit ook.
    Let there be rock.

For sale : niks.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireburst Bekijk bericht
    De Boss LS-2 kan dit ook.
    loopertje maak je zelf voor ongeveer een tientje

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten