Die kleine versterkers zijn wel lekker om thuis bij de computer wat te oefenen maar daarvoor heb ik al een 15 watt Crate die dat prima doet. Wil je veel scheur voor weinig geld, dan voldoet een Crate prima.
Die kleine versterkers zijn wel lekker om thuis bij de computer wat te oefenen maar daarvoor heb ik al een 15 watt Crate die dat prima doet. Wil je veel scheur voor weinig geld, dan voldoet een Crate prima.
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Jammer dat het 2e kanaal highgain zal zijn.
Het is misschien veel fijner (denk ik dan..) om een gewoon 'overdrive' kanaal te hebben. Gewoon iets wat dichter op het cleane kanaal zit. Hij zal weer genoeg in huis hebben voor echte zware metal grom, maar dat speculeer ik nu...
"Kan ik met de HT-1 ook fender clean spelen op band volume?"
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Ik vraag me eigenlijk af wat de toegevoegde waarde is van een (high) gainkanaal op een 1-watter. Is het leuke van zo'n klein ding niet dat je het lekker helemaal kan opendraaien en het over zijn nek kan laten gaan en genieten van de (mogelijk) heerlijke natuurlijke vervorming ?
En kan jer ook bas op spelen ?
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Of: ik ben te beroerd om de zoekfunctie te gebruiken en willen jullie wel antwoord geven op alle vragen die marc_o gepost heeft, dan hoef ik dat niet meer op te zoeken....
Leuk ding hoor, maar heeft die nou zoveel meerwaarde (minderwaarde...) dan de HT-5? Hoe zat dat ook alweer met het volume en het aantal Watts....?
Hij zal vast wel fijn klinken, dat kun je wel aan de mensen van Blackstar overlaten.
Gr. C.
1 watt <> 5 watt
reverb <> geen reverb
enkele EQ control <> 4 bands EQ (incl. ISF)
combo heeft 8" speaker <> combo heeft 10" speaker
enkel 8 ohm speakeruitgang <> 8 én 16 ohm uitgang
kanalen niet voetschakelbaar <> kanalen wel voetschakelbaar
mp3/line-in <> niks
dat was het zo'n beetje denk ik..
Favorieten/bladwijzers