Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 16 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 155

Standaard Blackstar HT1(?) op komst (1 watt 2 channel amp)

Ik denk niet dat de meneer van Facebook hier zo blij mee zal zijn, maar goed..

Links naast de HT5, via Facebook ben ik aan deze foto gekomen, en iemand van Blackstar Amplification is zo "slim" geweest om erop te reageren en te melden wat het zal worden na wat vragen, deze heeft hij of zelf verwijderd, of de Blackstar Amplification Facebook heeft dit gedaan.. Helaas geen screenshot, maar dat doet er niet toe

Het wordt dus een 1 watt 2 kanaals buizenversterker, een clean kanaal en een high gain overdrive kanaal, MET reverb
    Deze wordt verwacht voor kerst. Prijsindicatie heb ik helaas (nog) niet.

Edit: ik zie dus net dat mijn post met dit alles ook verwijderd is, dus het is wel degelijk Blackstar zelf dat dat regelt.

Moderator

Music

Je vraagt je af of er veel behoefte gaat zijn aan een HT1 naast een HT5. Het prijsverschil zal de vraag wel gaan bepalen, waarschijnlijk. Overigens ben ik wel een voorstander van 1W t.o.v. 5W voor thuis hoor, begrijp me niet verkeerd.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Je vraagt je af of er veel behoefte gaat zijn aan een HT1 naast een HT5. Het prijsverschil zal de vraag wel gaan bepalen, waarschijnlijk. Overigens ben ik wel een voorstander van 1W t.o.v. 5W voor thuis hoor, begrijp me niet verkeerd.
    Ik vraag me eerlijk gezegd niets af.. Ik heb mijn HT20 en ben voorzien, misschien een leuke "gadget" voor erbij

Senior Member

Standaard

Ik vind mijn HT5 ook te hard voor thuis met 2x12. Liever een 1 watt versie gehad, maar ja...

Senior Member

Standaard

Ik denk dat ze daar heel wat gitaristen mee tevreden kunnen stellen. Een 5 watter gaat toch voor de gemiddelde gitarist veeuls te hard om een beetje open te draaien. 1 watt daarin tegen lijkt me dan heel goed te doen.

Ik heb dan de luxe dat ik mijn amp een beetje open kan draaien dus voor mij zal het bij de 5 watter blijven
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Als deze nou ook een stuk goedkoper word dan de 5 versie, is het denk ik een erg leuk ampje voor erbij.

Standaard

ik vind het wel schattig, zo'n klein blackstar ampje

Anyway, voor mij is dit ding wel geschikt, kan ik ook een buizenversterker gebruiken zonder dat het te hard gaat. ik vind 2 watt transistor al goed hard gaan

Standaard

Hier is ie:

http://www.musicradar.com/news/guita...lve-amp-273840

November wordt hij verwacht.

Senior Member

Standaard

Kost die gein?

Standaard

Mooi ding, jammer genoeg geen topje.
    O ja, toch wel mooi ding!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers