De zelfbouw van een medegitaarnetter:
![]()
Ik vind het gewoon een erg leuk ontwerp en zou er een fullscale, alsook een mini editie van willen maken... Vandaar ook dat'k in z'n topic naar afmetingen vroeg![]()
De zelfbouw van een medegitaarnetter:
![]()
Ik vind het gewoon een erg leuk ontwerp en zou er een fullscale, alsook een mini editie van willen maken... Vandaar ook dat'k in z'n topic naar afmetingen vroeg![]()
Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build
@arnoldtims; Jammer. Ik vind 'm ook niet vies. Er is nogal wat mis mee dus. Erg veel zelfs. Da's klote, want voor het geld om het ding op te lappen kun je ook een 2de hands SG kopen. Heel iets anders natuurlijk, maar een dilemma is zo gevormd.![]()
dat is dus ook het probleem voor het geld(wat ik nu niet heb) dat het mij kost om hem op te kappen kan ik een prachtige gitaar kopen ( ik wil nog een goede strat) maar ik ben er toch nog steeds een beetje verliefd op dus ondanks dat het meer gaat kosten dat de gitaar misschien waard is ga ik het wel een keer doen
Wat is dat voor een ding?
Wat niet mooi?
gibson es 335 studio uit 86
Die hals is het probleem niet, ik denk eerder die headcrack.
Hangt ervan af hoe erg gecrackt die hals is....maar da's iets voor een ervaren gitaarbouwer om het juiste hout als opvulling te gebruiken.
In principe, als dit correct wordt gedaan heeft dat geen tot nauwelijks invloed op het geluid.
Maar zo laten liggen is ook doodzonde, ik vind m wel apart!
Zet m te koop, onze forumleden bieden wel tegen elkaar op, daar zijn ze goed in!![]()
Favorieten/bladwijzers