Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 215 van 241 EersteEerste ... 115165205213214215216217225 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.141 t/m 2.150 van 2405
    Senior Member

Standaard

De zelfbouw van een medegitaarnetter:

Ik vind het gewoon een erg leuk ontwerp en zou er een fullscale, alsook een mini editie van willen maken... Vandaar ook dat'k in z'n topic naar afmetingen vroeg
    Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
    In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build

Senior Member

Standaard

@arnoldtims; Jammer. Ik vind 'm ook niet vies. Er is nogal wat mis mee dus. Erg veel zelfs. Da's klote, want voor het geld om het ding op te lappen kun je ook een 2de hands SG kopen. Heel iets anders natuurlijk, maar een dilemma is zo gevormd.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    @arnoldtims; Jammer. Ik vind 'm ook niet vies. Er is nogal wat mis mee dus. Erg veel zelfs. Da's klote, want voor het geld om het ding op te lappen kun je ook een 2de hands SG kopen. Heel iets anders natuurlijk, maar een dilemma is zo gevormd.
    dat is dus ook het probleem voor het geld(wat ik nu niet heb) dat het mij kost om hem op te kappen kan ik een prachtige gitaar kopen ( ik wil nog een goede strat) maar ik ben er toch nog steeds een beetje verliefd op dus ondanks dat het meer gaat kosten dat de gitaar misschien waard is ga ik het wel een keer doen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Een beetje raar maar dit is mijn gitaar.Toch is hij iets wat ik nog zou willen want hij is kapot en heb geen geld om hem op te laten knappen. De frets zijn op en hij heeft een headcrack er missen knoppen en de hals is ook niet vlak. Ik wil hem nooit kwijt en laat hem ooit wel weer opknappen misschien zelfs tot nieuw staat ja sorry puristen dus ook nieuwe lak.
    De sound van deze gitaar vind ik erg lekker en kan ook niet wachten op het moment dat ik er weer op kan spelen maar ja eerst even door sparen vooral de hals word erg duur
    Wat is dat voor een ding?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Wat niet mooi?

gibson es 335 studio uit 86

Senior Member

Standaard Kosten...

Die hals is het probleem niet, ik denk eerder die headcrack.
    Hangt ervan af hoe erg gecrackt die hals is....maar da's iets voor een ervaren gitaarbouwer om het juiste hout als opvulling te gebruiken.
    In principe, als dit correct wordt gedaan heeft dat geen tot nauwelijks invloed op het geluid.
    Maar zo laten liggen is ook doodzonde, ik vind m wel apart!
    Zet m te koop, onze forumleden bieden wel tegen elkaar op, daar zijn ze goed in!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht

Wat niet mooi?

gibson es 335 studio uit 86
    Wel hoor, ik vroeg me gewoon af wat het was
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollol Bekijk bericht
    Wel hoor, ik vroeg me gewoon af wat het was
    Jij gaat fluitend door het leven, of niet?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Jij gaat fluitend door het leven, of niet?
    Stiekem prefereer ik gitaarspelen maar dat is niet zo origineel op dit forum

Wat ben jij dom zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Die hals is het probleem niet, ik denk eerder die headcrack.
    Hangt ervan af hoe erg gecrackt die hals is....maar da's iets voor een ervaren gitaarbouwer om het juiste hout als opvulling te gebruiken.
    In principe, als dit correct wordt gedaan heeft dat geen tot nauwelijks invloed op het geluid.
    Maar zo laten liggen is ook doodzonde, ik vind m wel apart!
    Zet m te koop, onze forumleden bieden wel tegen elkaar op, daar zijn ze goed in!
    Dat is een feit...

Voor wat betreft het lijmen en de fretjes bv vlakken zou ik best wel een poging willen wagen, ik heb dit wel eens vaker gedaan, maar het vlakken van frets en een headcrack repareren van een ES 335 staat nog niet op mijn CV

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten