Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 1321222324 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 235
    Senior Member

Standaard

Heren,

Als 100W en 50W teveel is, mag ik jullie dan attenderen op de R40? 40W, nog steeds veel te hard voor in een kroeg, maar wel wat controleerbaarder. En overduidelijk het HOOK karakter. Ik heb m nu een klein jaartje en ben er super tevreden mee.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kidrock Bekijk bericht
    Ik heb zelf zo'n Stiletto nooit aan de tand gevoeld, maar is het niet zo dat je het vermogen ervan omlaag kunt schakelen? ....
    Dat kan idd, naar 50W, maar qua volume scheelt dat heel weinig, en het geluid wordt er echt niet beter van. Eigenlijk is die feature gewoon vrij nutteloos.

Standaard

Ik vind de hook juist een amp die ook heel lekker op laag volume klinkt.

Senior Member

Standaard

Klopt, maar toch komt ie het best tot z'n recht op hoog volume naar mijn mening, maar nogmaals, dat geldt voor nagenoeg elke buizenamp.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    dat geldt voor nagenoeg elke buizenamp.
    Daar ben ik het niet mee eens, er zijn zat buizenamps die op laag volume prima werken, vandaar het woordje "nagenoeg" zeker. Ik snap wel wat je bedoeld hoor, met name gitaarversterkers gaan pas vol klinken op hoog volume. Of je aanpassing daarvan mooi vindt is een persoonlijk verhaal maar het kan wel.

Frans.
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Senior Member

Standaard

Wat ik bedoel te zeggen: noem mij 's één buizenamp die op laag volume beter klinkt dan op hoog volume.
    Ik heb er eigenlijk nog nooit één gehoord waarbij dit het geval is.

De Hook, maar vooral de Stiletto, klinken op laag volume ook goed, maar toch klinken ze allebei duidelijk beter als je ze "cranked".

Senior Member

Standaard

Wat ik bedoel te zeggen: noem mij 's één buizenamp die op laag volume beter klinkt dan op hoog volume.
    Waar ik op aanstuur is dat er meer in de wereld is dan gitaarversterkers. Wat gitaarversterkers betreft moet ik je dus wel een beetje gelijk geven. Wat ik bedoel is dat het niet perse aan het feit ligt dat er buizen in zitten maar meer aan het speciale gitaar design, en dat is dan weer aan te passen.

Frans.
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Senior Member

Standaard

Ok, ik snap je geloof ik.

Wat het aanpassen van het gitaar design betreft niet helemaal, maar dat wordt waarschijnlijk een technisch verhaal?

Senior Member

Standaard

Wat betreft het missen van ballen kan ik je niet volgen, de Captain heeft giga-ballen naar mijn mening!
    http://www.youtube.com/watch?v=Ep6rNy8gHeQ Heeft naar mijn mening wat meer ballen.. en zal hoogstwaarschijnlijk midi programmeerbaar zijn en dus nog iets veelzijdiger dan de HOOK (niet dat ie niet veelzijdig is hoor....)

Joost
    Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
    Suhr PT100 signature edition

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=Ep6rNy8gHeQ Heeft naar mijn mening wat meer ballen.. en zal hoogstwaarschijnlijk midi programmeerbaar zijn en dus nog iets veelzijdiger dan de HOOK (niet dat ie niet veelzijdig is hoor....)

Joost
    Hm, ik vind die suhr bak, wat volgens mij de opvolger is de cae 100 best steriel eigenlijk klinken. En eigenlijk juist geen ballen hebben. Het klinkt best goed en zo maar ik zou dan eerder naar de hook grijpen. Die had toch meer een gumbo achtige sound, gewoon grommend vet clean, en drive mocht er zeker zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten