Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
XLR-connectors zijn daar eigenlijk niet voor bedoeld. Als je een speakersignaal met een te hoog vermogen door de XLR stuurt kunnen er vervelende dingen gebeuren. De connectors zijn daar namelijk niet op berekend.
Als ik jou was zou ik gewoon speakon-connectors gaan gebruiken, dat is een stuk veiliger. Non-powered speakers hebben niet voor niets speakon of ep5-connectoren.
Laatst gewijzigd door skanky; 21 augustus 2010 om 13:26
De G-System rack en de MIDI TB Looper rack staan los van elkaar, maar dat is alleen maar handig. De TimeLine en M9 gaan boven op de rack(s) staan en de JamMan Stereo gaat naast de G-System floor controller op de grond staan, dat is het enige wat ik nog op de grond wil hebben. Het valt dus opzich best wel mee.
Misschien is het de heavy-users ontgaan, maar ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe preamp: de ENGL E570 oftewel de Special Edition Preamp! Zie hier:
De ideale preamp is er nu eindelijk, dus dat gaat voorlopig niet veranderen.
Zoals jullie kunnen zien heb ik nu 4 lege slots. Ik zou de Powerconditioner naar het onderste en de G-Major naar het bovenste rack kunnen verplaatsen, maar ik sta open voor andere suggesties. Zijn er must haves die in mijn rack ontbreken?
Kleinere rack cases nemen? Zodat je minder hoeft te sjouwen?
Volgens mij kun je zelfs 1 rack case dumpen?
Favorieten/bladwijzers