ik meende we in jouw response "Don't mess with the old skool. Zeker niet als er familie in de zaal is." "zonder gevaar geen RnR." en een rinkelende endorsement voor deze band + oproep tot tolerantie voor dit bandje "Chuck included". Iets bijzonder cynisme overschrijdens te ontdekken.
Ik heb er persoonlijk een grotere hekel aan als omstanders twijfelende vechtersbazen gaan aanmoedigen om het besluit te nemen te gaan vechten. In plaats van te sussen.
Jouw response was precies die van iemand die in het kader van R'n'R zo een vechtpartij eigenlijk wel lekker vind. Goed voor het image van de ruige gitarist. Dan 100 strafregels en jammer voor de mixman, "live can be a bitch."
Lekker veilig van een afstandje.
Dat is niet alleen kansloos, het is ook nog laf, achterbaks, zielig. Ga dan zelf in persoon zo stoer lopen doen bij geluidsmensen. En dan wel met de blote vuist. Wie weet ben jij dan degene die, life is a bitch, de klappen op kan lopen. Zou je wel een echte vent zijn. Dit land gaat naar de kloten door katjes in het donker knijpende bloeddorstigen.
Ik wind mij zowaar op.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers