Hier de mijne na weer een verandering, je blijft ook bezig.
voor de liefhebber:
Mim Strat/aria es-500 -> wah -> envelope filter -> bd-2 -> blues pro -> dt-10 -> chorus -> delay -> fender blues deluxe
yup, met tie-raps. 5 cm voor het einde, vervolgens sla ik 'm om en dan nog 1 a 2 tie raps. like a glove.
deze bedoelde Fuchs amp, die andere MXR pedaaltjes.....voor diegene die het nog ( willen ) snappen...
heej Tom, mooi no nonsense board. ongetwijfeld killer tone. zeker met Blues Pro en de Carbon Copy saampjes. Hoe vindt je de fuzz toggle op de Blues Pro? is meer boosty toch?
Laatst gewijzigd door Fragedallic; 5 augustus 2010 om 18:30
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
mooi bord en stijlvolle foto!
wat voor kist is het precies?
ik ben nog op zoek naar de juiste pedalenkist. De Pedaltrain 2 is net te klein en de Pedaltrain Pro vind ik weer te groot. Een tussenmaatje zou perfect zijn.
Met een wah en volume pedaal en nog wat oud EHX spul zit je kist trouwens al vrij snel vol.
Iemand nog tips voor een goede kist in die maten?
Dankjewel man. De fuzz toggle is wel grappig, maar wanneer je hem inschakelt dan krijg je inderdaad een volume boost. Volume op 9 uur(is dan ong unity gain), gain helemaal open en spelen met de tone in de fuzz-stand kan iig wel fijne geluiden genereren. Doet me wel aan hendrix denken.
tja. voor Gitaarnet de alombekende en verhypte Showmaster 48. http://www.licht-geluid.nl/shop/BVMo...ductid=HLD7402
je kan natuurlijk ook zelf een kist bouwen.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ik dacht al dat het de showmaster was.
Bedoel je met verhypt ook dat hij niet goed is? of wat zijn de nadelen van deze kist?
oh nee dat bedoel ik zeker niethij is zeker ok. anders had ik wel "overhyped" bedoeld. dit is denk ik na de pedaltrains de meest gebruikte kist.
Heb alleen de bodem versterkt met wat mdf omdat ik bang was om door de bodem te trappen. bodem is wat flimsy. heb er zelf nog van die cab pootjes onder geschroeft. staat als een huis. Deze kist is ideaal om ins en outs mooi weg te werken achter de klep.
*bump*
![]()
Favorieten/bladwijzers