Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1067 van 1214 EersteEerste ... 675679671017105710651066106710681069107711171167 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.661 t/m 10.670 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    yep . zijn George L cables voor naar amp(s)-in en fxloop en een stereo kabel voor mijn Koch switch. bijelkaar gehouden door een rekbare beschermkous ( breeded sleeve ( zie draadje: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=83275 )

superhandige, zo aan te passen als er een kabeltje erbij of weg moet.

Ook leuk voor al je tv kabels

Senior Member

vraagje

yep . zijn George L cables voor naar amp(s)-in en fxloop en een stereo kabel voor mijn Koch switch. bijelkaar gehouden door een rekbare beschermkous ( breeded sleeve ( zie draadje: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=83275 )

superhandige, zo aan te passen als er een kabeltje erbij of weg moet.

Hoe heb je einden vast gemaakt? Tie-raps? Lijkt me echt super handig spul dit!

Standaard

Hier de mijne na weer een verandering, je blijft ook bezig.

voor de liefhebber:
    Mim Strat/aria es-500 -> wah -> envelope filter -> bd-2 -> blues pro -> dt-10 -> chorus -> delay -> fender blues deluxe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    hij had 't over Fuchs, als versterker merk

overigens zou ik me niet schamen voor je bordje omdat er niks 'boutique'erigs' op zit; die TS, Comp, Fuzz, Tuner, Wah en vooral Chorus zijn bewezen schatjes die op meer professionele boards voorkomen, dan op de zolderkamer/ouders' kelder-planken waar wij het mee 'moeten doen'..
    Hij bedoelde toch die MXR pedaaltjes?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    Hoe heb je einden vast gemaakt? Tie-raps? Lijkt me echt super handig spul dit!
    yup, met tie-raps. 5 cm voor het einde, vervolgens sla ik 'm om en dan nog 1 a 2 tie raps. like a glove.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Hij bedoelde toch die MXR pedaaltjes?
    deze bedoelde Fuchs amp, die andere MXR pedaaltjes.....voor diegene die het nog ( willen ) snappen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Hier de mijne na weer een verandering, je blijft ook bezig.

[IMG][/IMG]

voor de liefhebber:
    Mim Strat/aria es-500 -> wah -> envelope filter -> bd-2 -> blues pro -> dt-10 -> chorus -> delay -> fender blues deluxe
    heej Tom, mooi no nonsense board. ongetwijfeld killer tone. zeker met Blues Pro en de Carbon Copy saampjes. Hoe vindt je de fuzz toggle op de Blues Pro? is meer boosty toch?
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 5 augustus 2010 om 18:30
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

schitterende afwerking Fuchs ( fan van amp merk ? )
    heb mijn 1Spot, onder de achterste rij pedalen, met net zo'n contarstekker doorgesoldeerd naar m'n eurostekker input achterin. was voor mij ook de enige manier om de boel enigzins laag te houden.

mooi bord en stijlvolle foto!

wat voor kist is het precies?
    ik ben nog op zoek naar de juiste pedalenkist. De Pedaltrain 2 is net te klein en de Pedaltrain Pro vind ik weer te groot. Een tussenmaatje zou perfect zijn.
    Met een wah en volume pedaal en nog wat oud EHX spul zit je kist trouwens al vrij snel vol.
    Iemand nog tips voor een goede kist in die maten?

Standaard

heej Tom, mooi no nonsense board. ongetwijfeld killer tone. zeker met Blues Pro en de Carbon Copy saampjes. Hoe vindt je de fuzz toggle op de Blues Pro? is meer boosty toch?
    Dankjewel man. De fuzz toggle is wel grappig, maar wanneer je hem inschakelt dan krijg je inderdaad een volume boost. Volume op 9 uur(is dan ong unity gain), gain helemaal open en spelen met de tone in de fuzz-stand kan iig wel fijne geluiden genereren. Doet me wel aan hendrix denken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barend Bekijk bericht
    mooi bord en stijlvolle foto!

wat voor kist is het precies?
    ik ben nog op zoek naar de juiste pedalenkist. De Pedaltrain 2 is net te klein en de Pedaltrain Pro vind ik weer te groot. Een tussenmaatje zou perfect zijn.
    Met een wah en volume pedaal en nog wat oud EHX spul zit je kist trouwens al vrij snel vol.
    Iemand nog tips voor een goede kist in die maten?
    tja. voor Gitaarnet de alombekende en verhypte Showmaster 48. http://www.licht-geluid.nl/shop/BVMo...ductid=HLD7402

je kan natuurlijk ook zelf een kist bouwen.
    ----------------------------------------------------------------------------------------

Senior Member

Standaard

Ik dacht al dat het de showmaster was.
    Bedoel je met verhypt ook dat hij niet goed is? of wat zijn de nadelen van deze kist?

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barend Bekijk bericht
    Ik dacht al dat het de showmaster was.
    Bedoel je met verhypt ook dat hij niet goed is? of wat zijn de nadelen van deze kist?
    oh nee dat bedoel ik zeker niet hij is zeker ok. anders had ik wel "overhyped" bedoeld. dit is denk ik na de pedaltrains de meest gebruikte kist.

Heb alleen de bodem versterkt met wat mdf omdat ik bang was om door de bodem te trappen. bodem is wat flimsy. heb er zelf nog van die cab pootjes onder geschroeft. staat als een huis. Deze kist is ideaal om ins en outs mooi weg te werken achter de klep.

*bump*

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten