Thanx, doet lekker klinken ja! Deze foto is van vorig jaar op de Waalkade tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Op Rockin' Park had ik een 'bescheidener' set-upDe Major met 2 4x12" cabs en een JCM800 2203 met 1 4x12". Deed ook lekker klinken, maar ik miste de Super Reverb wel
Mocht je volgende week naar de Zwarte Cross gaan, daar spelen we op vrijdag om 1845h in de megatent. Kom ff een pilsje pakken, verder o.a. Triggerfinger, The Devil's Blood, Shaking Godspeed etc etc
De Major kwam in verschillende gedaanten. De 'Pig' had 3 knobs en 4 inputs, andere versies zien eruit als een grote Super Lead, de mijne heeft inderdaad een P.A. achtige set-up met 8 inputs. Op de achterkant staat wel 'Major' en er zitten 4 KT88's hard te gloeien op de juiste momenten. Tis trouwens een plexi uit '68![]()
www.blackbottleriot.com (gitaar)
het nodigt altijd weer uit om te spelen.
![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Mooi setje! En tof behang ook!
Idd. UberCoolBehangetje!!!![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Ik kan geen algemeen topic vinden, dus ik plaats mijn vraag maar hier:
Ik kan een gemodificeerde (er is een gat bijgeboord voor een impendatie switch) Marshall JMP2204 uit 1979 met bijbehorende Marshall 4x12 + 200 euro bijbetaling omruilen tegen een ENGL Savage 120w met Z10 Floorboard.
Mijn gemodde JMP is (volgensmij) ongeveer 700 euro waard + 300 euro voor het cabinet.
De verkoper wil 1200 euro voor zijn Savage + Z10, en daarom een bijbetaling van 200 euro.
Is dit een beetje een leuke/eerlijke deal?
Inmiddels ben ik al het hele forum vol aan spammen, er zijn zoveel topics
![]()
Favorieten/bladwijzers