Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45
    Senior Member

Standaard

Nou, ik krijg die btw gewoon weer terug van de belasting, dat is het voordeel van een eigen zaak.
    man oh man, die bogner XTC met 412 voor 1600,- ....dan ga je toch weeer twijfelen. Of zo'n Vintage modern, of die VHT Pitbullcombo...

Er staat heel wat moois tussen, maar het ergst vind ik dat die zaak naar de knoppen is....dat is nu nummer 2 toch dit jaar?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    ..., maar het ergst vind ik dat die zaak naar de knoppen is....dat is nu nummer 2 toch dit jaar?
    Ja, maar er komen ook weer nieuwe zaken.... www.gearpro.nl (vanaf dinsdag gaan we verkopen!)
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

Senior Member

Standaard

Dan kom ik maar eens binnenkort met me spaarcentjes naar gearpro
    Proud Sovtek owner.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickie Bekijk bericht
    Ja, maar er komen ook weer nieuwe zaken.... www.gearpro.nl (vanaf dinsdag gaan we verkopen!)

Ja, dat zal ook best, maar het blijft zonde....die gasten zijn ook ooit eens klein begonnen met een droom....en als die kapotgaat, doet dat heel wat met je.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Ja, dat zal ook best, maar het blijft zonde....die gasten zijn ook ooit eens klein begonnen met een droom....en als die kapotgaat, doet dat heel wat met je.
    Nou, wij van Gearpro zijn ex-Muzikaza, en kan je melden dat wij destijds bij de start van Muzikaza vrijwel geen input hadden; alles was volgens de visie van een man en een knettergekke bank... Wij zijn ze nu nog dankbaar... Maar bij Gearpro gaat dat heel anders... Vanaf dinsdag staat de koffie klaar!
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

Senior Member

Standaard

Nou, wij van Gearpro zijn ex-Muzikaza, en kan je melden dat wij destijds bij de start van Muzikaza vrijwel geen input hadden; alles was volgens de visie van een man en een knettergekke bank... Wij zijn ze nu nog dankbaar... Maar bij Gearpro gaat dat heel anders... Vanaf dinsdag staat de koffie klaar!

Ik hoop het voor je.
    In ieder geval wens ik je bergen succes en mocht ik OOIT in de buurt zijn...dan kom ik koffie halen.

Senior Member

Standaard

Vanaf dinsdag staat de koffie klaar!
    Nou koffie is altijd lekker. maarreh...... website ? Alleen zo'n idexpagina schiet nie op nie

Maar dinsdag (middag) ben ik er... ALS je tenminste telecasters hebt

Standaard

Ik zie best wat moois. Vooralsnog bied ik niet, veel te bang dat ik een gitaar opgestuurd krijg met een dikke kras.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Git Aar Bekijk bericht
    Ik zie best wat moois. Vooralsnog bied ik niet, veel te bang dat ik een gitaar opgestuurd krijg met een dikke kras.
    Nou dan ben je te laat ben ik bang.
    Gisteren was kijkdag, morgen is het einde oefening, als je nog wil bieden kan dat uiterlijk morgen nog (denk je wel aan de %tjes.... )

Senior Member

Standaard

Daarnaast is het afhalen en niks geen opsturen bij "gewonnen" spullen. Ik wilde er ook wel gaan kijken maar het is meer dan 250 km enkele reis vanaf mijn adres. Let morgen maar op trouwens; in het laatste uur wordt er nog zoveel geboden dat er van leuke koopjes al helemaal geen sprake meer is. Jammer genoeg kun je niet snipen bij zo'n veiling zoals bij Ebay. Met elk bod komt er weer 5 minuten veilingtijd bij. Dat garandeert de hoogste opbrengst.
    Vote for Pedro!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten