Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 45
    Senior Member

Standaard

Ik wil niet lullig doen, maar was er geen gearpro.nl topic? Zullen we de discussie daar voortzetten, zodat het hier weer over Muzikaza kan gaan?

Ik ben er vrijdag tegen de lunch. Zijn er van hier nog meer mensen die rond die tijd geveilde spulletjes gaan ophalen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Ik wil niet lullig doen, maar was er geen gearpro.nl topic? Zullen we de discussie daar voortzetten, zodat het hier weer over Muzikaza kan gaan?

Ik ben er vrijdag tegen de lunch. Zijn er van hier nog meer mensen die rond die tijd geveilde spulletjes gaan ophalen?
    Jup,

Helaas niets voor mezelf. Het enige wat er is overgebleven van mijn bied kunsten is een....... PIANOKRUK VOOR DE VROUW

Dat ze ze gvd#$#$$ zelluf gaat halen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olorin Bekijk bericht
    Idd. Gisteren werd nog als een idioot geboden..... letterlijk. Er zijn spullen bij waarvoor MEER als de winkelprijs is geboden (na bijtelling van de %).
    En voor vele andere exact gelijk aan de winkelprijs.... (dus met alleen fabrieks garantie)

Zijn mensen nu zo dom of hoe zit dat?

Voor mij is het maar 5 minuten fietsen maar van koopjes idd geen sprake. Dus strakjes maar snel naar de lokale gitaarboer, lekker testen/beslissen/kopen MET garantie waar ik niets naar de fabriek hoef op te sturen, MET service (ga ik toch van uit!), enz.
    Mijn voorspelling kwam inderdaad uit. Ik heb zelf nog geboden op twee aktieve subwoofers. Niet omdat ik ze nodig had maar omdat de prijs, in het begin, redelijk laag was en iemand ze al op voorhand op marktplaats aanbood. Ze gingen uiteindelijk voor meer dan ik er voor over had, naar een ander. De enige echt leuke koop die ik heb gezien was twee Celestion Alnico Blue's voor €160 (nog zonder de btw en veilingkosten) Dan heb je er dus ééntje gratis.

Ik denk dat mensen niet dom zijn maar het spelletje van "wie biedt het meest?" niet op willen geven. Veilingen zijn altijd enorm spannend en misschien hebben ze al enorm naar het instrument uitgekeken waar ze een week lang het hoogste bod op hebben gehad.
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Mijn voorspelling kwam inderdaad uit. Ik heb zelf nog geboden op twee aktieve subwoofers. Niet omdat ik ze nodig had maar omdat de prijs, in het begin, redelijk laag was en iemand ze al op voorhand op marktplaats aanbood. Ze gingen uiteindelijk voor meer dan ik er voor over had, naar een ander. De enige echt leuke koop die ik heb gezien was twee Celestion Alnico Blue's voor €160 (nog zonder de btw en veilingkosten) Dan heb je er dus ééntje gratis.

Ik denk dat mensen niet dom zijn maar het spelletje van "wie biedt het meest?" niet op willen geven. Veilingen zijn altijd enorm spannend en misschien hebben ze al enorm naar het instrument uitgekeken waar ze een week lang het hoogste bod op hebben gehad.
    Oke voor de duurdere stukken valt het allemaal nog wel mee idd, en er zitten (voor degene die de centjes hebben liggen ) nog wel mooie kortingen tussen, maar...... voor een SponsjBob Ukelele (39 euries nieuw) 40 EURIE bieden (en das zonder 19+16+19%) is te gek. En zo waren er wel meer , flightcases bv voor meer als de winkel prijs ed, het lijkt wel of mensen niet meer kunnen tellen.

En spanning ? Als iemand te hoog gaat bieden zakken mijn sokken uit, GA NAAR EEN WINKEL. dan is voor mij de spanning eraf

Senior Member

Standaard

Ik vond het bijzonder grappig om te zien dat er iemand daadwerkelijk 60 euro geboden heeft op een Behringer HA400. Een koptelefoon versterkertje dat je voor 20 euro kan kopen in de winkel. Voor de rest, een gitaarrekje en een AKG D5 mic voor schappelijke prijzen op de kop getikt. Ach, volgende keer maar weer gewoon Marktplaats en Thomann.
    http://www.joostdeglopper.com/ <--- composities en producties

Red face

.... twee Celestion Alnico Blue's voor €160 (nog zonder de btw en veilingkosten) Dan heb je er dus ééntje gratis...

Helaas kan ik je melden dat de speakers GEEN Blue Alnico's waren... Dit waren de speakers uit een amp waar Blue Alnico's in zijn gekomen! ... uhhh... oeps?
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olorin Bekijk bericht
    Oke voor de duurdere stukken valt het allemaal nog wel mee idd, en er zitten (voor degene die de centjes hebben liggen ) nog wel mooie kortingen tussen, maar......
    De Taylor DN8 (nieuw 2229,=) is er uit voor bijna 1600 incl. alles. Toch mooie korting, als je er een zocht.
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.

Standaard

Een PRS SC Goldtop voor € 1.450 (inclusief opslag en BTW) is toch ook niet verkeerd! Denk dat de winst inderdaad in de duurdere items zit..

Al zag ik bij de piano's / vleugels een bieding van € 15.000 (excl. %) op een vleugel met vermelde winkelprijs van € 16.500!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickie Bekijk bericht
    Helaas kan ik je melden dat de speakers GEEN Blue Alnico's waren... Dit waren de speakers uit een amp waar Blue Alnico's in zijn gekomen! ... uhhh... oeps?
    Haha! Godzijdank dat ik er geen doel voor had en ze daarom maar voorbij heb laten gaan. Degene die ze gekocht heeft, is min of meer bedonderd. Wat voor speakers waren het dan wel? Warfedahle's?
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Veilingen zijn altijd enorm spannend en misschien hebben ze al enorm naar het instrument uitgekeken waar ze een week lang het hoogste bod op hebben gehad.
    Toen de veiling van een LTD JR mini Kirk H. op aflopen stond, stond mijn zoontje (7) te springen. Hij wilde 'm graag. Maar ik wilde er niet bijna de winkelprijs voor bieden. Iemand anders wilde dat wel.
    De veiling van mijn VHT liep later af, toen lag hij al in bed. Maar na een tijdje kwam hij er toch weer uit, benieuwd of 't gelukt was. Kon niet slapen...
    Dat hij nu mijn Orange Crush 15R krijgt, zal mee hebben gespeeld.

Maar spannend was 't wel, voor 'm.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten